Кличко сам запускає інформатаки проти КМДА, щоб опрацювати ризикові кейси - експерт
Київ • УНН
КИЇВ. 24 листопада. УНН. Київський міський голова Віталій Кличко сам ініціював інформатаки проти КМДА для того, щоб опрацювати негативні кейси. Такою інформацією поділився політичний експерт Андрій Миселюк, передає УНН.
“Виявляється, гучні інформаційні кампанії, спрямовані проти КМДА, ініціював та курирував сам міський голова Віталій Кличко! Причому із початку було зрозуміло, що всі ці мінусові “інфоприводи” - чистої води вкидання та фейки. Але така “гібридна” тактика інформаційної війни дозволяє Кличку з певними цілями провокувати скандали, які він та його оточення можуть контролювати та розвивати у потрібному напрямку”, - зазначив він.
На думку експерта, мета цих вкидів - виробити у киян та українців загалом "колективний когнітивний імунітет". Таким чином, негативна інформація про роботу Кличка та КМДА через її надлишок та навмисність вже перестає сприйматися аудиторією.
"Ця, так би мовити, "інформаційна вакцинація" мінімізує для Кличка резонансність реальних кейсів щодо корупції у столиці, дозволивши йому в перспективі перегравати Банкову", - наголосив Миселюк.
Він додав, що така гібридна стратегія вирішує ще одне завдання. Таким чином, Кличко опрацьовує ризиковані негативні теми, типу підвищення тарифів на проїзд, ремонту мосту Патона тощо.
"Коли справа дійде до реального втілення таких кейсів, команда мера матиме на руках усі карти для того, щоб мінімізувати репутаційні ризики і запустити правильний інформаційний сигнал. Таким чином, ми бачимо, що Віталій Володимирович зростає в плані політичної зрілості, і вже починає плести досить тонкі інтриги, показуючи опонентам не лише м'язи, а й зуби”, - констатував експерт.