$42.180.02
49.230.00
Графіки відключень електроенергії

Глава “Укрзалізниці” заявив, що під час кібератаки витоку персональних даних пасажирів не сталося

Київ • УНН

 • 27979 перегляди

Під час кібератаки на Укрзалізницю витоку даних не було. Система не зберігає особисті дані пасажирів та інформацію про військові вантажі, запевнив Олександр Перцовський.

Глава “Укрзалізниці” заявив, що під час кібератаки витоку персональних даних пасажирів не сталося

Під час кібератаки на сервіси "Укрзалізниці" не було витоку персональних даних пасажирів або інформації про військові вантажі, адже система їх не зберігає. Про це заявив голова правління "Укрзалізниці" Олександр Перцовський під час брифінгу, передає УНН.

Деталі

Перше, жодної інформації про спеціальні або військові вантажі в нашій системі не зберігається. Не буду вдаватися в деталі, але існує інший документообіг, який є захищеним, є цифровим, який відбувається відносно до всіх протоколів закритих каналів. Навіть якщо ворог намагався отримати цю інформацію, то вона захищена і не є доступною 

- сказав Перцовський.

Він зазначив, що "Укрзалізниця" також не зберігає персональні дані пасажирів.

Так само хочу відреагувати на спекуляції, які були щодо витоку персональних даних, то хочу сказати, що "Укрзалізниця" не зберігає персональних даних наших пасажирів. Ви знаєте, що у нас є обмін даними, зокрема з "Дією". Все побудовано в такий спосіб, що ми просто отримуємо відгук від системи, підтвердження або не підтвердження певних людей, не зберігаючи персональних даних наших пасажирів 

- додав Перцовський.

Нагадаємо

Днями системи "Укрзалізниці" зазнали масштабної кібератаки, повідомили 24 березня у компанії, де спочатку вказували на технічний збій в IT-системі, онлайн-продаж квитків на поїзди було призупинено.

27 березня вранці онлайн-продаж квитків на поїзди після масштабної кібератаки відновили. Утім, відтоді користувачі скаржилися на збої з онлайн-сервісами.

"Укрзалізниця" пояснила це великою кількістю одночасних запитів і вказала, що працює над стабілізацією ситуації, щоб відновити функціональність.

"Укрзалізниця" у суботу, 29 березня, повідомила про відновлення стабільної роботи онлайн-сервісів з продажу квитків після кібератаки.