Чорна п’ятниця: як повернути або обміняти товар, якщо він неякісний
Київ • УНН
Омбудсман Дмитро Лубінець роз'яснив права споживачів щодо повернення та обміну товарів, придбаних під час Чорної п'ятниці. Покупці мають право на обмін непродовольчих товарів протягом 14 днів за умови збереження товарного вигляду.
Чорна п’ятниця — день, коли за хорошими знижками можна придбати безліч товарів. Щоб чорна п’ятниця залишила приємні враження, важливо знати про те, що робити, якщо придбаний товар у чорну пʼятницю виявився неякісним? Порадами поділився омбудсман Дмитро Лубінець у Telegram, пише УНН.
Лубінець нагадує, що в першу чергу варто звернути увагу на те, що говорить закон "Про захист прав споживачів". Відповідно до закону споживачі мають право:
- обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний;
- повернення можливе протягом 14 днів (не рахуючи для покупки), якщо товар не використовувався і зберігся його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики.
- завжди зберігайте чек! Якщо ж товар ви купили товар в інтернет-магазині, то видається електронний розрахунковий документ.
Однак, тут варто мати на увазі, що існує затверджений перелік товарів, які не підлягають обміну або поверненню. Це, наприклад, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни.
У випадку, якщо продавець відмовляється повернути або обміняти товар, Лубінець рекомендує звернутися до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів
Також можете написати звернення до нашої інституції, яка здійснює парламентський контроль за додержанням конституційних прав і свобод людини і громадянина, в тому числі й стосовно виконання державою своїх обов’язків щодо захисту прав споживачів.
Нагадаємо
Правоохоронці попереджають про активізацію шахраїв під час розпродажів Чорної п'ятниці. МВС надало рекомендації щодо захисту від шахрайських схем та дій у разі обману.