Харківський метрополітен отримує збитки кілька років поспіль. Так, збитки харківського метрополітену за 2018 рік склали 131 млн грн, за 2019 рік — 267 млн грн, за 2020 рік — 290 млн грн.
Фінкриза в метрополітені має кілька причин. Річ у тім, що харківський метрополітен закуповує послуги та роботи за значно завищеними цінами, ніж ринкові, вказують експерти.
До збитків харківського метро причетні фірми, які надають послуги з прибирання, ремонту рухомого складу та ремонту ескалаторів.
“Щорічно на рахунки цих фірм, харківський метрополітен виділяв та виділяє сотні мільйонів гривень. На думку, правоохоронців велика частина цих коштів розкрадається, а послуги — або не виконуються, або виконуються неякісно”, — уточнили в антикорупційному центрі.
Скрутне фінстановище метрополітену пов’язане також із тим, що КП занижує свої доходи від рекламної діяльності.
І наостанок — на прибутках від дії єдиного електронного квитка (E-ticket) збагачується фірма, пов’язана з тимчасовим мером Харкова Ігорем Тереховим.
Мова про ТОВ “Фінансова компанія “Платіжний центр”.
"Раніше ця фірма повністю була у власності ТОВ “Компанія з управління активами “Фінекс-Капітал”, яке виплачувала десятки мільйонів гривень дивідендів зокрема Ігорю Терехову. Потім ТОВ “Фінансова компанія “Платіжний центр” переписали на підставних осіб. В рамках договору міської ради та фірми-інвестора, протягом 10 років відсоток винагороди ТОВ “Фінансова компанія „Платіжний центр“ з кожної поїздки в метро 6,5% від вартості поїздки”, — йдеться у повідомленні.
До теми
Кандидат на посаду мера Харкова Дмитро Маринін звинуватив місцевих правоохоронців у млявому розслідуванні корупції, де фігурує Ігор Терехов.
Нагадаємо, вибори нового мера Харкова відбудуться 31 жовтня. Ймовірно вони пройдуть у два тури, де зустрінуться Михайло Добкін та Ігор Терехов.