“Єдиний збитковий вид перевезень, який є в „Укрзалізниці“, — це приміські перевезення. Збитковість формується з низки причин. Вартість приміських перевезень регулюється лише за згодою місцевих органів влади, відповідно, вони такої згоди не дають і хочуть тримати ціну найнижчу. Крім того, є дуже багато безбілетників. За підрахунками „Укрзалізниці“, половина людей, які користуються електричками, не платять грошей за проїзд. Третя проблема полягає в тому, що ми не маємо власного виробництва електричок. Вони можуть лише ремонтуватися. А оскільки вони хронічно генерують збиток, то ресурсів для їх ремонту не багато”, — пояснив Омелян.
При цьому, за його словами, вихід із ситуації дуже простий — “Укрзалізниця” зараз зосередила окремий ресурс для ремонту електричок. І ті представники міської влади, які хочуть мати в себе новий склад та достатню кількість вагонів в кожному потязі, повинні почати субсидіювати цей вид перевезень.
“Ті міста, які будуть далі ігнорувати це, отримають рухомий склад, який буде суттєво скорочений, а умови у ньому будуть бажати кращого”, — додав Омелян.
Як повідомляв УНН, суд продовжить у жовтні розгляд скарги на підвищення тарифів на транспорт у Києві.