"Після розпаду СРСР для трамваїв (як і для інших видів транспорту) настали тяжкі часи — більш ніж 15 років (з 1994 по 2010 рік) нові вагони не закуповувались, а ті, що використовувались, не ремонтувались взагалі", - йдеться у тексті петиції.
Містом курсують трамваї, виготовлені за часів Радянського Союзу.
"За даними Головного управління статистики у м. Києві станом на 1 вересня 2020 року середня чисельність населення становить 2 951 598 осіб, тобто, фактично все населення столиці є потенційними пасажирами громадського транспорту. Мережа трамвайного сполучення розгалужена майже по всьому місту, а саме у: Святошинському, Солом’янському, Шевченківському, Оболонському, Подільському, Деснянському та Дарницькому районах курсують трамваї виготовлені ще в Радянському союзі", - йдеться у тексті петиції.
Посилаючись на дані Департаменту транспортної інфраструктури КМДА, кияни вказали, що на балансі підприємства знаходиться 484 одиниці трамвайного транспорту.
"А в 2020 році планується закупити тільки 20 одиниць (хоча вартість проїзду збільшується з кожним роком). Тобто, для повної заміни радянського рухомого трамвайного транспорту мешканцям столиці необхідно чекати ще десятки років", - йдеться у документі.
Тож, жителі міста вимагають:
- оновити рухомий склад трамвайного транспорту;
- провести капітальний ремонт трамвайних колій;
- збільшити кількість маршрутів та об’єм перевезення пасажирів трамвайним транспортом;
- відновити трамвайне сполучення через міст Патона.
Петиція зареєстрована 8 жовтня.
Нагадаємо, через петиції від Кличка вже два роки вимагають забезпечити охорону дітей у школах, але її й досі оплачують батьки.
Як писав УНН, Кличко очолив рейтинг мерів за кількістю провалених обіцянок.