$45.32↓0.12€50.65↓0.40
00:16 • 3500 перегляди
російські генерали почали показувати путіну фейкові перемоги в Україні, змонтовані за допомогою ШІ – FT
23:16 • 7834 перегляди
США запропонували Україні гарантії безпеки за принципом НАТО, які ще домовленості обговорюють із росією
22:37 • 9240 перегляди
Припинення вогню в Україні навіть не обговорюватимуть на переговорах в Абу-Дабі – NYT
21:58 • 9524 перегляди
В Україні планують встановити 1200 мобільних укриттів, Корецький розповів, які міста отримають їх першими
21:44 • 8662 перегляди
Українські військові посилюють позиції України на переговорах, Зеленський пояснив як саме
20:53 • 10133 перегляди
Українці заклали знизити граничний вік служби до 55 років - що відповів Корецький
20:40 • 8972 перегляди
Повернення декларування для співробітників СБУ - Зеленський подав законопроєкт у Раду
20:34 • 6990 перегляди
Українські військові знищили на Покровському напрямку 59 окупантів, є поранені - Генштаб
20:06 • 8246 перегляди
Додаткові бригади енергетиків вже сформували: де в Україні особливо складна ситуація з електроенергією
9 листопада, 17:58 • 14820 перегляди
Буданов заявив, що в Абу-Дабі приділять увагу гуманітарному треку - на який результат очікує глава ОП

Інформаційне агентство «Українські Національні Новини».

Cуб'єкт у сфері онлайн-медіа; ідентифікатор медіа - R40-05926

Ресурс призначений для осіб, які досягли 21-річного віку

Всі права захищені. © 2007 — 2026

Реклама

Зростання мінімальної заробітної плати цього року не передбачене

Київ • УНН

 • 801043 перегляди

КИЇВ. 1 січня. УНН. 1 січня набув чинності закон про держбюджет на 2023 рік. Кошторис не передбачає підвищення мінімальної зарплати, повідомляє УНН.

Зростання мінімальної заробітної плати цього року не передбачене

Тобто протягом 2023 року «мінімалка» залишатиметься такою, якою була у 2022 – 6 700 грн на місяць або 40,46 грн у погодинному розмірі.

Розмір прожиткового мінімуму теж не зміниться: 2 684 грн – для працездатних, 2 272 грн – для дітей віком до шести років, для дітей 6-18 років – 2 833 грн, для осіб, які втратили працездатність, – 2 093 грн. Загальний показник – 2 589 грн.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Бюджет-2023: в уряді розповіли про основні показники