$42.180.02
49.230.00
Графіки відключень електроенергії

Зникли "обіймашки" та розклад поїздів: користувачі повідомляють про проблеми після відновлення онлайн-сервісів Укрзалізниці

Київ • УНН

 • 21097 перегляди

Користувачі скаржаться на проблеми з профілями, програмою лояльності та придбанням пільгових квитків. Пасажирам радять звертатися до начальника поїзда з квитанцією про оплату, якщо не отримали PDF-квиток.

Зникли "обіймашки" та розклад поїздів: користувачі повідомляють про проблеми після відновлення онлайн-сервісів Укрзалізниці

Користувачі онлайн-сервісів купівлі квитків Укрзалізниці продовжують скаржитися на технічні проблеми, які виникли після відновлення роботи сайтів та додатків, пише УНН.

Деталі

Зокрема, багато користувачів повідомляють, що не можуть оновити інформацію у своїх профілях - у деяких випадках дані відсутні, а  "обіймашки" за програми лояльності "Залізні друзі" зникли. Ця програма дозволяє учасникам накопичувати бали за кілометри залізничних подорожей. Однак наразі ця функція не працює належним чином.

"Ми бачимо, як ви сумуєте за обіймами в додатку. І ми теж. Але знайте: всі вкрадені росіянами обійми ми повернемо. Навіть більше. бо вони не зможуть вкрасти головне - нашу любов, нашу єдність і нашу залізну волю. Тримаймося разом. Обіймаємо кожного з вас, і вже скоро - офіційно в застосунку!" - відповіли в "Укрзалізниці".

Один з користувачів зазначив, що "мобільний додаток сяк-так працює, принаймні можна купувати квитки, але ні на сайті Укрзалізниці, який лежить, ні деінде, неможливо знайти ні розклад пасажирських потягів, ні розклад електричок".

Окрім того, люди пишуть і про те, що неможливо придбати пільгові квитки через онлайн-платформи.

Також "Укрзалізниця" зазначила, що пасажирам, які придбали квитки до кібератаки, що відбулася 22 березня, і не отримали квиток у форматі PDF на свою пошту (в тому числі у папці "спам"), потрібно підійти з квитанцією про оплату або скріншотом квитка (або QR-кодом) до начальника поїзда. 

Під час перевірки провідники допоможуть з ідентифікацією даних вашого квитка з реєстром довідки у начальника поїзда, і вам нададуть місце, яке ви придбали, кажуть в УЗ.

"Провідники скоординують місцезнаходження начальника поїзда. Якщо стоянка поїзда менше 5 хвилин, здійснюйте посадку в будь-який вагон!",-зазначають в компанії.

"Додатково інформуємо, що наразі окрім поїзної бригади ми не можемо дізнатись, який точний у вас вагон та місце і відновити/переглянути ваш квиток, у додатку квитки придбані до 22 березня, поки що не з'являються",-ідеться в повідомленні.

Нагадаємо 

29 березня Укрзалізниця повідомила про відновлення стабільної роботи онлайн-сервісів з продажу квитків після кібератаки. Також зазначили, що черг біля вокзальних кас не спостерігається.