$41.690.02
47.420.13

Український "Щедрик" засяяв у святковій кампанії Chanel

Київ • УНН

 • 64424 перегляди

Французький бренд Chanel використав мелодію "Щедрика" Миколи Леонтовича у новому різдвяному ролику для колекції макіяжу. У відео топ-модель Вітторія Черреті чекає на перший сніг під легендарну українську мелодію.

Український "Щедрик" засяяв у святковій кампанії Chanel

Бренд Chanel використав мелодію українського "Щедрика" у своєму різдвяному рекламному ролику, передає УНН.

Chanel презентував різдвяне відео, яке присвячене новій колекції макіяжу. Музичним супроводом стала легендарна мелодія "Щедрик", створена українським композитором Миколою Леонтовичем. Відома у світі як "Carol of the Bells", вона давно стала символом Різдва.

 У чарівному ролику героїня, топ-модель Вітторія Черреті, з нетерпінням очікує першого снігу. Далі здійснюються чари — сніжинка ніжно торкається її долоні. Незабаром усе навколо вкривається білим снігом, пейзаж починає виблискувати, наповнюючи атмосферу радістю та передчуттям дива.

Нагадаємо

 Сумка Chanel середнього розміру з клапаном зараз коштує в Парижі понад 10 000 євро. Це приблизно на 6,2% більше, ніж 9700 євро на початку 2024 року.

Brent
$66.98
Bitcoin
$95,026.40
S&P 500
$5,515.95
Tesla
$285.47
Газ TTF
$32.43
Золото
$3,316.56
Ethereum
$1,807.28