У метро Києва розповіли про відбір та навчання машиністів: скільки жінок серед претендентів
Київ • УНН
Київський метрополітен отримав 450 заявок на роботу, більше половини з них - від жінок, а одна жінка наразі проходить навчання на машиніста поїзда, плануючи розпочати роботу на червоній лінії до кінця року після завершення складної 10-місячної навчальної програми.
До Київського метрополітену надійшло 450 заявок на роботу, із яких більшість становлять жінки. Наразі одна жінка проходить навчання на машиніста потяга і планує розпочати роботу вже наприкінці цього року, адже навчання важке та триває близько 10 місяців. Про це розповіла пресслужба Київського метрополітену у коментарі журналісту УНН.
Наразі в метрополітені триває набір слухачів та слухачок на курси машиніста і машиністок. Загалом до нас надійшло близько 450 заявок, більше половини з них - це жінки
На підприємстві повідомили, що отримали велику кількість анкет, які почали опрацьовувати. Згідно з розробленим механізмом, спочатку вони зв'язувалися з кандидатами телефоном, а потім запрошували їх на ознайомчу зустріч. Після цих зустрічей визначали, чи бажає фахівець працювати у цій сфері та чи хоче метрополітен продовжувати співпрацю з ним. Далі відбувалася безпосередньо співбесіда з профільним заступником з кадрів, у якій могли брати участь також машиністи зі структури, оскільки вони займаються навчанням майбутніх машиністів.
"Після успішного проходження співбесіди настає ключовий етап - направлення на медичний огляд, оскільки основним і дуже важливим критерієм є відмінний стан здоров'я. Наразі ми направили на медогляд вісім жінок і одинадцять чоловіків. Окрім того, зараз одна жінка вже навчається на машиністку. Після успішної здачі іспитів вона планує розпочати роботу на червоній гілці в кінці року", - додає пресслужба.
Навчання у Київському метрополітені займає п'ять місяців теорії та два місяці практики, між якими також проводяться іспити.
"Після успішної здачі іспитів ми направляємо машиніста чи машиністку на тримісячну практику, під час якої він або вона буде працювати в парі з досвідченим машиністом. Це подібно до отримання водійського посвідчення, коли, маючи категорію B і потребуючи категорію C, необхідно "накатати" певну кількість годин. Так само тут - треба від'їздити певну кількість годин. Після цього машиніст здає іспит, щоб підтвердити свою кваліфікацію, отримує посвідчення і вже може самостійно працювати на лінії. Тобто, близько трьох місяців він працює у парі з досвідченим машиністом", - додали у метрополітені.
Нагадаємо
У "Київпастрансі" є дефіцит фахівців робітничих професій. Відсоток нестачі кадрів сягає 27%. У столичному метрополітені є орієнтовно 1100 вакансій, що складає 15% від загального штатного розпису підприємства.