У 2023 році інфляція загальмувала бум продажів шампанського в світі
Київ • УНН
Після рекордного року продажів у 2022 році, у 2023 році продажі шампанського впали на 8,2% до 299 мільйонів пляшок. Комітет французьких будинків шампанського пояснює це високою інфляцією та великими запасами, які дистриб'ютори мали з 2022 року.
Після виняткового 2022 року, коли виробники шампанського змогли досягти рекорду продажів, у 2023 році спостерігалося уповільнення темпів зростання.
Про це передає УНН із посиланням на бельгійське економічне видання De Tijd.
Деталі
Виробники шампанського продали менше пляшок у 2023 році, який став роком "повернення до норми" з точки зору обсягів, після рекордного 2022 року.
Після трьох надзвичайних років продажі шампанського повернулися до рівня докоронакризи
Порівняно з 2022 роком, кількість проданих пляшок минулого року впала на 8,2 відсотка до 299 мільйонів.
У 2023 році продажі впали на європейському ринку. Наприклад на французькому ринку (127 мільйонів пляшок). Також уповільнення спостерігалося в інших країнах (172 мільйони пляшок). Комітет французьких шампанських будинків пояснює це високою інфляцією, яка змушує родини приділяти більше уваги своєму бюджету.
Крім того відіграють роль на зовнішніх ринках великі запаси, які дистриб’ютори накопичили у 2022 році.
Разом з тим успіх дорожчих кюве (видатний бленд, суміш різних вин або сортів – ред.), особливо в експорті, дозволив шампанському сектору зберегти загальний оборот вище 6 мільярдів євро (у 2022 році товарообіг вперше перевищив цю позначку).