Світовий автопром тремтить на фоні домінування у КНР вітчизняних брендів, таких як BYD – ЗМІ

Світовий автопром тремтить на фоні домінування у КНР вітчизняних брендів, таких як BYD – ЗМІ

Київ  •  УНН

 • 8602 перегляди

Read in English

Іноземні автовиробники втрачають позиції на китайському ринку через перехід споживачів на вітчизняні електромобілі. Volkswagen, Mercedes-Benz та інші західні компанії зіткнулися з падінням продажів, тоді як китайські бренди зміцнюють позиції.

Китай стає грошовою ямою для іноземних автовиробників, - великі бренди втрачають свої позиції на колись прибутковому ринку, оскільки китайські споживачі переходять на вітчизняні електромобілі.

Передає УНН із посиланням на The Wall Street Journal, Handelsblatt та 20 Min Holding.

Деталі

Західний автопром зіткнувся із серйозним падінням продажів в Китаї, - особливо це стосується Volkswagen, Mercedes-Benz, GM і Honda. Серед причин - дешеві електричні моделі далекосхідних постачальників. Йдеться про BYD, Geely і Li Auto.

Ми чітко бачимо витіснення традиційних систем приводу. Паралельно з різким зростанням частки електромобілів у Китаї зростає домінування вітчизняних постачальників

- пояснив Ян Бургард, керівник автомобільної консалтингової компанії Berylls by Alix Partners.
Image

Ситуація стає ризикованою, особливо для масових виробників, таких як Volkswagen. Найбільший європейський автовиробник може отримати цього року приблизно на три мільярди євро менше доходу, ніж у 2018 році. Наразі тенденція до зниження продовжується. У першому півріччі поставки впали ще на чотири відсотки до 931 000 одиниць. За чотири з половиною роки частка ринку Volkswagen Group у Китаї серед усіх суббрендів скоротилася з 19 до 14 відсотків.

Інший німецький флагман зараз також бореться в Китаї: Mercedes-Benz. Оскільки група працює в основному в преміальному та люксовому сегментах, її бізнес поки що йде досить добре. Але в першому півріччі відбулося зниження на 10 відсотків - було продано 352 000 автомобілів. Пропорційний результат від спільного виробництва з китайською державною компанією Baic навіть скоротився на 15%.

Гібриди та електромобілі на ринку нових авто стали популярніші5 серп. 2024, 09:52 • 17165 переглядiв

Тим часом, BYD Seagull та інші компактні та маленькі автомобілі китайських виробників, які можуть змінити автомобільну промисловість своїми низькими цінами.

Ці транспортні засоби виробляються в Китаї набагато дешевше, ніж міжнародні бренди за межами Китаю, часто на заводах, які підтримуються урядом, і кажуть, що в Європі вони пропонуються за ціною менше 20 000 євро, у Китаї вони коштують близько 10 000 євро. – каже Юрген Зельтер, експерт з автомобільної промисловості в Азії та США.

Приклад

Цифри Статистичного управління Австрії показують невелике зниження попиту на електромобілі в країні, втім саме BYD тепер займає постійне місце в ТОП-3 найпопулярніших брендів серед чисто електричних реєстрацій.

Втім європейські, зокрема німецькі виробники мають "сильний імідж бренду в усьому світі, якого бракує молодим китайським брендам".

З нинішніх близько 130 китайських брендів лише десять можуть вижити, оскільки китайські автомобілі стануть споживчими товарами, зауважує експерт.

Volvo відкликає 72 тисячі нових електрокарів8 черв. 2024, 23:35 • 27538 переглядiв