Старі страви під новим соусом: як у росії впроваджують аналоги світових брендів

Старі страви під новим соусом: як у росії впроваджують аналоги світових брендів

Київ  •  УНН

 • 328636 перегляди

КИЇВ. 26 жовтня. УНН. Багато світових брендів та компаній вже покинули російський ринок або продали свої активи місцевим власникам. Згідно з договорами, країна-агресор не може використовувати їх торгові марки та імена, пише УНН. Які аналоги використовує росія аби показати свою “незалежність від брендів”?

Деталі

Навесні наступного року в федерації можуть знову відкрити магазини Zara, а також Pull&Bear, Bershka та Stradivarius – усі ці бренди входять до іспанської компанії Inditex. Однак вони відкриються під новими назвами, пише Forbes. Іспанська компанія готується передати російський бізнес партнерам із Лівану.

Російські ЗМІ пишуть, що в країні відкриється всього чотири магазини Zara під назвою “New Fashion”. Щоправда, співрозмовник Forbes уточнив, що такий варіант назви не розглядається.

Тим часом ще пізно ввечері в понеділок стало відомо про зміну назви ще одного західного бренду – мережі швидкого харчування KFC, тут із новою назвою мережі вже точно визначились.

Американська “Yum! Brands” продала мережу із 70 власних ресторанів іжевському франчайзі “Смарт Сервіс”. Ресторани KFC у росії працюватимуть під забутою останніми роками назвою – “Rostic's”. Це бренд, створений у країні ще в 1990-х роках, – мережа ресторанів викупив “Yum! Brand” і поступово перейменував їх у KFC, а тепер назад.

Але на цьому низка зміни найменувань не закінчується: інвестиційна компанія Freedom Finance стане “Цифрою”. Ребрендинг компанії став також наслідком зміни власника.

16 травня McDonald's оголосив про остаточний вихід з росії. У червні нова мережа ресторанів швидкого харчування, яка прийде на зміну McDonald's, у росії визначилася з новою назвою. Тепер бургери росіянам видає компанія — “Вкусно и точка”.

Російський репер Тіматі заявив, що викупив всі активи Starbucks у своїй країні. Кавові напої тепер виготовляє компанія “Stars Coffee”.

Недавно Danone оголосила про рішення ініціювати процес передачі контролю над бізнесом Essential Dairy and Plant-based у росії. Компанія вважає, що це найкращий варіант для забезпечення довгострокової безперервності місцевого бізнесу для своїх співробітників, споживачів і партнерів.

Нагадаємо

Одна зі звукозаписних компаній "великої трійки" Sony Music заявила про вихід з російського ринку.