Сотні подорожуючих українців ризикують стати заручниками конфлікту МАУ та "Украероруху"
Київ • УНН
КИЇВ. 27 грудня. УНН. Конфлікт держпідприємства "Украерорух" та української авіакомпанії "МАУ" набирає обертів. Сьогодні він вирішується у судовій площині. Наміри ДП стягнути з перевізника гроші за надані послуги є обґрунтованими, відмова МАУ - передбачувана і, як завжди, невмотивована. Таку думку у коментарі УНН висловив транспортний експерт В'ячеслав Коновалов.
"У цьому конфлікті МАУ веде себе дуже некоректно, по-хамськи. Авіакомпанія не хоче платити гроші "Украероруху". Пояснення одне: ми, МАУ, є національним перевізником, ми нічого нікому не зобов'язані. Вони (МАУ - ред.) ж не перший раз не хочуть оплачувати отримані від ДП послуги. І тут ми бачимо чітку позицію пана Коломойського (один із бенефіціарів МАУ - ред.): ми не будемо платити, бо не хочемо, і взагалі ми нічого нікому не винні", - пояснив експерт.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: НАБУ перевірить ознаки корупції в ДП "Украерорух"
Співголова громадської ініціативи “Права справа” Дмитро Снєгирьов іншої думки. Держпідприємство шантажує українського перевізника, а заручниками його амбіцій можуть стати прості українці, каже експерт.
"Не має права і повноважень "Украерорух" шантажувати МАУ заявами про те, що він припинить надавати послуги із аеронавігації. Такі заяви слід розглядати як тиск на одну зі сторін судового процесу. Крапку у фінансовому конфлікті має поставити суд.
Уявіть собі, якщо літаки МАУ знаходяться у повітрі, і саме в цей момент ДП відмовляється надавати перевізнику аеронавігаційні послуги. Тут уже йдеться про те, що "Украерорух" ставить під загрозу життя не десятків, а сотень людей.
Згадайте, коли у небі над Німеччиною через помилку диспетчера зіткнулися два повітряні судна. У конфлікті ДП та МАУ такі заяви слід розглядати як свідомий крок зробити помилку на сотні людських життів", - вважає Снєгирьов.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Трудовий конфлікт в "Украерорусі" загострився
Раніше УНН повідомляв, що "Украерорух" вимагає від МАУ 174 млн грн за надані аеронавігаційні послуги.
Інші ЗМІ доповнюють, що зустрічні судові претензії компаній сягають вже мільярда гривень. МАУ звинувачує ДП “Украерорух” у надмірній вартості навігаційних послуг, що позначається на авіабілетах. У ДП “Украерорух” у відповідь не виключають припинення обслуговування літаків МАУ.
Водночас, у МАУ інформаційний запит УНН з цього приводу ігнорують та деталі конфлікту не повідомляють.
Також нагадаємо, колектив ДП “Украерорух” рік вимагає звільнення свого керівника Дмитра Бабейчука. Але поки міністерство інфраструктури Володимира Омеляна розглядає це питання, Бабейчук на наступний рік втричі підняв собі зарплату.