Профільний комітет Ради сьогодні розгляне законопроєкт про посилення контролю за гральним бізнесом: що він передбачає
Київ • УНН
Сьогодні Комітет з питань фінансів, податкової та митної політики схвалить законопроєкт, який посилює контроль над гральним бізнесом шляхом ліквідації КРАІЛ і посилення вимог до реклами азартних ігор.
Комітет з питань фінансів, податкової та митної політики на сьогоднішньому засіданні розгляне законопроєкт, який посилює контроль за гральним бізнесом. Документ зокрема передбачає ліквідацію Комісії з регулювання азартних ігор та лотерей (КРАІЛ) та посилення вимог щодо реклами азартних ігор. Про це повідомив народний депутат Ярослав Железняк, пише УНН.
"Як і анонсував, сьогодні наш Комітет схвалить закон про посилення контролю за гральним бізнесом", - написав Железняк.
За його словами, окрім ліквідації КРАІЛ там багато норм про посилення вимог по рекламі.
Як повідомив Железняк, законопроєкт забороняє рекламу азартних ігор:
1) у будь-яких аудіовізуальних та аудіальних медіа незалежно від технології їх розповсюдження;
2) в онлайн-медіа;
3) в усіх друкованих медіа (крім спеціалізованих видань, присвячених азартним іграм);
4) у всіх виданнях (крім спеціалізованих видань, присвячених азартним іграм);
5) засобами внутрішньої реклами;
6) на транспорті, у тому числі на транспортних засобах та обладнанні;
7) за допомогою заходів рекламного характеру;
8) засобами зовнішньої реклами;
9) у місцях проведення масових заходів;
10) у мережі Інтернет, у тому числі на платформах спільного доступу до відео та на платформах спільного доступу до інформації;
11) пропонування або надання будь-якого прямого чи непрямого відшкодування витрат для доступу до участі в азартних іграх;
12) розміщення зображення або згадування азартних ігор, торговельних марок, інших об’єктів права інтелектуальної власності, під якими провадиться діяльність з організації та проведення азартних ігор, а також інших позначень, під якими проводяться азартні ігри, на будь-яких товарах (предметах), крім розміщення на товарах (предметах), пов’язаних із організацією та проведенням азартних ігор;
13) надсилання повідомлень невизначеному колу осіб поштою, електронною поштою, засобами мобільного зв’язку.
Також, за словами Железняка, у рекламі азартних ігор забороняється:
- участь осіб, які не досягли 21-річного віку, у тому числі як фотомоделей;
- участь волонтерів та/або військовослужбовців, а також осіб, зовнішній вигляд яких імітує зовнішній вигляд військовослужбовців;
- участь популярних осіб або пряме чи опосередковане схвалення популярними особами азартних ігор, а також використання зображень і згадок імен популярних людей, героїв кіно-, теле- та анімаційних фільмів, авторитетних організацій;
- участь спортсменів, лікарів та інших професійних медичних працівників, а також осіб, зовнішній вигляд яких імітує зовнішній вигляд спортсменів, лікарів;
- використання тематики, пов’язаної зі стримуванням та відсіччю збройної агресії рф у період дії правового режиму воєнного стану, а також будь-яких патріотичних закликів та/або символіки, спрямованих на забезпечення державного суверенітету, безпеки та оборони, патріотичне виховання або будь-які інші способи з метою створення оманливого враження про зв’язок між участю в азартних іграх та відсіччю збройної агресії рф.
Нардеп наголосив, що головна норма документа - не можуть бути спонсорами суб’єкти господарювання, які мають ліцензію на провадження діяльності у сфері організації та проведення азартних ігор.
За порушення вимог передбачаються санкції включно з позбавленням ліцензії.
Нагадаємо
У лютому Комітет Верховної Ради України з питань фінансів, податкової та митної політики підтримав урядовий законопроєкт, яким пропонується ліквідувати Комісію з регулювання азартних ігор та лотерей (КРАІЛ).