Погана слава: у Солсбері найняли консультантів для зміни іміджу міста
Київ • УНН
КИЇВ. 29 вересня. УНН. У Солсбері знизилась кількість туристів. Місцева влада найняла консультантів, щоб провести "ребрендинг" іміджу міста після отруєння колишнього російського шпигуна Сергія Скрипаля та його дочки Юлії, передає УНН з посиланням на The Guardian.
Як повідомляє видання, кількість туристів в місті на 2017 рік зменшилася на 14%. Визначні пам'ятки міста, зокрема собор, музей і театр Playhouse, повідомляють про зниження кількості відвідувачів.
Член ради графства Уїлтшир з економічного розвитку і реконструкції Полін Черч повідомила, що необхідно змінити сприйняття міста у світі.
"Солсбері всесвітньо відомий, але не з тих причин, з яких нам би хотілося. Я думаю, що нам потрібно провести майже ребрендинг. Ми цим займаємося. Ми найняли консультантів", - повідомила вона.
Консультанти намагаються дізнатися більше про місто і запропонувати, як краще його представляти.
Також повідомляється, що два з головних місць, пов'язаних з отруєнням, - ресторан Zizzi і паб Mill, - які відвідали Скрипалі перед інцидентом, мають знову відкритися до Різдва.
Також в раді Уїлтшира сподіваються, що продовольчі ярмарки, літературний фестиваль і різдвяний каток допоможуть відновити довіру до міста і повернути туристів.
Нагадаємо, власникам передали в розпорядження ресторан в Солсбері, де обідали Скрипалі.
Як повідомляв УНН, 4 березня екс-співробітник ГРУ Сергій Скрипаль і його дочка Юлія були знайдені без свідомості з отруєнням невідомою речовиною на лавці в торговому центрі в британському місті Солсбері. Прем'єр-міністр Великої Британії Тереза Мей заявила, що Скрипаля та його дочку отруїли нервово-паралітичною речовиною, розробленою в Росії.