Доброгорський розповів, як в агробізнесі МХП відреагували на виклики повномасштабної війни

Доброгорський розповів, як в агробізнесі МХП відреагували на виклики повномасштабної війни

Київ  •  УНН

 • 21422 перегляди

Read in English

Логістика МХП стала більш диверсифікованою і сильнішою, з'явилися нові напрямки. У кілька разів зросли обсяги перевалки через дунайські порти. Те саме стосується західного кордону з Україною. З’явилися нові сухі порти, які активно використовуються.

Повномасштабне російське вторгнення істотно вплинуло на аграрний ринок — частина земель забруднена мінами та небезпечними речовинами, змінилася логістика. Про реакцію на виклики, поточні досягнення та плани на майбутнє розповів заступник головного виконавчого директора з агробізнесу МХП Сергій Доброгорський, передає УНН.

За його словами, логістика компанії стала диверсифікованішою та сильнішою, ніж до повномасштабного російського вторгнення.

"З’явилися нові напрямки, які ми не використовували до 2022 року.

Так, до прикладу, у кілька разів зросли обсяги перевалки через дунайські порти, вони стали основною логістичною артерією у той час, коли не було можливості користуватися одеськими. Дунайські порти не втратили своєї актуальності й досі.

Те саме стосується західного кордону з Україною. З’явилися нові сухі порти, які активно використовуються. Цього не було до повномасштабного російського вторгнення", - розповів він.

Крім того, після початку повномасштабного російського вторгнення компанія придбала зернові та олійні баржі, вагони, які пристосовані до їзди європейською вузькою колією.

"Таких вагонів у нас 48.

Усе це — реакція на нові логістичні виклики. Зараз через західний кордон ми вивозимо невелику кількість зерна — лише кілька відсотків. Але якщо говорити про олію, то це 30−40%", - додав Доброгорський.