“Мужність перемагає страх”: У Міноборони презентували кампанію із закликом оновити дані у ТЦК
Київ • УНН
КИЇВ. 17 серпня. УНН. “Мужність перемагає страх” — під таким девізом заступниця Міністра оборони України Ганна Маляр анонсувала інформаційну кампанію із заохочення військовозобов’язаних до оновлення даних в ТЦК. Презентація відбулась в Military Media Center, пише УНН.
Цитата
“Ми з’ясували, що ключова проблема — це страх. Тому ми розробили кампанію, у якій ми будемо безпрецедентно щирими і в якій наші військові, відомі комбриги чесно зізнаються, що вони теж бояться, але вони долають свій страх. ... Ми всі живі люди і ми всі долаємо цей страх заради того, щоб перемогти”, — заначила Маляр.
Деталі
В рамках кампанії “Оновлюй дані в ТЦК” покажуть чотири відеоролики. Там порівнюють дитячі страхи із страхами, які є зараз у кожного українця. Ганна Маляр зазначила, що це питання вони спеціально досліджували, аби зрозуміти, чому люди, які зобов’язані прийти і оновити свої дані в територіальних центрах комплектування, цього не роблять.
Основна ідея кампанії показати українцям, що боятися нормально, а визнавати власні страхи — це сміливо. Громадян закликають долати страх, та бути сміливими заради перемоги.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Зеленський підписав закони про продовження воєнного стану та мобілізації на 90 діб
"основне, до чого ми закликаємо, — це просто прийти в територіальні центри комплектування і оновити свої дані. Це геть не означає, що людина буде після цього мобілізована або її „візьмуть на олівець“, бо вона вже туди прийшла”, - наголосила Маляр.
Оновлення даних полегшить роботу ТЦК. Адже держава матиме інформацію у своєму розпорядженні і зможе її належним чином опрацювати. Крім того, Маляр зазначила, що таким чином знімається частина корупційних ризиків у цій ситуації.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Звільнення військкомів почнеться з обласного рівня — представник президента у парламенті
Додатково
Матеріали інформаційної кампанії “Оновлюй дані в ТЦК” невдовзі транслюватимуться на телебаченні, радіо, у кінотеатрах перед початком сеансу, у транспорті, на банерній рекламі в інтернеті, та на інших майданчиках, з якими ведуться переговори.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Психлікарня на Миколаївщині заробляла на ухилянтах понад 100 тисяч доларів на місяць