$42.200.13
49.230.04
Графіки відключень електроенергії

MRKTNG MRTHN 2025 "Під сонцем інсайтів": реєстрація відкрита

Київ • УНН

 • 18910 перегляди

4 червня на MRKTNG MRTHN 2025 українські маркетологи обговорять креатив, соціальний маркетинг, трансформацію брендів, вплив війни та аналітику. На заході виступлять провідні експерти галузі.

MRKTNG MRTHN 2025 "Під сонцем інсайтів": реєстрація відкрита

Ми живемо у часи, коли стратегія народжується не лише в брифі, а в реальності, де переплелися війна, культура, емоція, зміни. Креативні рішення, інноваційні проєкти та соціальні ініціативи стали новою базою. Бо сучасний маркетинг — не про гучність, а про значення. Як не загубитися на маркетинговому полі? Як українським маркетологам та комунікаційникам витягувати ті самі інсайти із контексту, що влучають у ціль?

Як соняхи тягнуться до сонця, так і топові маркетологи, креативники та комунікаційники України — до ідей, що прояснюють хаос і ведуть уперед. 4 червня на MRKTNG MRTHN 2025 від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро Ekonomika+ вони поділяться променями інсайтів, які допоможуть вам втілити правильні маркетингові стратегії. Цьогорічна тема події  — "Під сонцем інсайтів" – натхненна баладою Івана Драча, де навіть сонце сходить не випадково, а щоб запалити думку.

Реєстрація вже відкрита на mrktng.mmr.ua — лови своє місце під сонцем, поки воно в зеніті.

Запрошуємо креативників, комунікаційників та маркетологів, а також представників світу мистецтва, військового маркетингу та інших, щоб поговорити про: 

🔸 креатив у дії. Як втримати увагу у світі, де її ніхто не має? Тут зберуться кейси вау-маркетингу, нестандартних кампаній і колаборацій, які влучають просто в серце;

🔸 як перетворити маркерні нотатки у сенси. Про соціальний маркетинг, що виходить за межі продажу і стає частиною змін у суспільстві;

🔸 бренди-пластиліни. Як виживати й трансформуватися під час кризи? Про стратегії стійкості, перезапуск брендів і адаптацію в реальному часі;

🔸 інші сцени, інші голоси. На перетині культури, маркетингу та досвіду війни. Хто створює нові наративи і як вони впливають на бренди?

🔸 ті самі інсайти. Дані, аналітика, інтуїція — як ухвалювати рішення, коли стабільність стала рідкістю?

Що чекає на марафоні?

🔸 4 панельні дискусії;

🔸 30+ спікерів — ті, хто формує змісти ринку;

🔸 500+ учасників офлайн спільноти та 8000+ онлайн глядачів;

🔸 4 панельні дискусії — глибокі, чесні, гострі;

🔸 1 день — максимум інсайтів.

На нас очікують інсайти від:

— Сергія Грабчака, маркетинг-директора Ощадбанку;

— Романа Гурбанова, креативного директора і співзасновника агенції Taktika;

— Маріанни Коніної, Founder & CEO Reputation City;

— Ірини Метньової, засновниці Vandog Agency;

— Ксенії Сікорської,  маркетинг-директорки ПУМБ;

– та неймовірного складу інших експертів. 

🎯 У межах марафону — нагородження найсильніших маркетингових кейсів року X-RAY.

Слідкуйте за оновленнями програми на сайті і сторінці MMR у Facebook та Telegram. Розширюємо кордони ідей і межі рішучості разом! 

Сонце вже сходить. Побачимось під його світлом. Під сонцем інсайтів MRKTNG MRTHN 2025

Генеральний партнер: ОщадбанкГенеральний інформаційний партнер: 1+1 media

Реєстрація за посиланням: mrktng.mmr.ua — хапайте свій квиток першими.