Коньяк Koktebel - серед лідерів уподобань українців

Коньяк Koktebel - серед лідерів уподобань українців

Київ  •  УНН

 • 14098 перегляди

КИЇВ. 15 червня. УНН. Український коньяк Koktebel увійшов у топ-3 найбільш вживаних коньячних брендів за підсумками першого кварталу 2020 року. Про це свідчать дані соціологічного дослідження “ММІ Україна”, передає УНН.

Так, трійка найбільш вживаних брендів коньяку виглядає таким чином:

- ТМ "Шустов" (51,5%),

- ТМ "Ужгородський" (49,9%),

- ТМ " Koktebel " (46,1%).

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як і з чим пити коньяк: правила подачі, температура і особливості дегустації напою

Менш вживаними брендами коньяку є "Грінвіч" (34,8%), "Старий Кахеті" (33,2%), "Жан-Жак" (31%), "Коблево" (24%).

Зауважимо, що за даними дослідження “ММІ Україна” найбільше свою упізнаваність серед українських споживачів наростили такі горілчані бренди, як: Finlandia (+5,9%), "На березових бруньках" (+5,3%) та Prime (+4,3%).