$42.180.00
49.230.00
Графіки відключень електроенергії

Соціологи розповіли, яка українська горілка нарощує популярність

Київ • УНН

 • 13774 перегляди

КИЇВ. 10 червня. УНН. За рік зросла впізнаваність низки іноземних та вітчизняних горілчаних брендів. Про це свідчать дані соціологічного дослідження "ММІ Україна", передає УНН.

Соціологи розповіли, яка українська горілка нарощує популярність

Так, соціологи порівняли дані І кварталу 2020 року з даними аналогічного періоду торік і зафіксували найбільший ріст впізнаваності таких горілчаних брендів: Finlandia (+5,9%), "На березових бруньках" (+5,3%), Prime (+4,3%), Absolut (+3,6%), "Зубровка" (+3,6%), Green Day (+ 2,9%), "Козацька Рада" (+2,4%).

При цьому, дещо "впала" впізнаваність таких горілчаних ТМ, як: "Хлібний Дар" (-4,4%), "Мороша" (-4,2%), а також ТМ "Nemiroff" (-1,4%) і "Хортиця" (- 0,1%).

Як повідомлялося в УНН, українці повністю відмовилися від російської горілки. 

Нагадаємо, ЛГЗ "PRIME" нещодавно представив нову преміальну горілку ARCTIC PALACE.