Кличко озвучив найчастіші звернення на платформі психологічної підтримки

Кличко озвучив найчастіші звернення на платформі психологічної підтримки

Київ  •  УНН

 • 14754 перегляди

КИЇВ. 15 квітня. УНН. Платформу емоційної підтримки, що запустили на базі Моніторингового центру, відвідали вже понад 12 тисяч користувачів. Половина тих, хто звернувся за персональною допомогою, скаржаться на страх у зв’язку з пандемією. Про це повідомив на брифінгу мер Києва Віталій Кличко, передає кореспондент УНН.

"Платформу емоційної підтримки, що запустив на базі Моніторингового центру з протидії COVID-19 "Освітній хаб столиці", відвідали вже понад 12 тисяч користувачів. За допомогою звертаються не тільки кияни, а й жителі інших міст України, дехто – з-за кордону", - сказав Кличко.

З його слів, географія роботи сайту складає вже 12 областей України, 14 іноземних країн.

"Хоча більшість (людей, що звертаються – ред.) – це кияни, 75%. Найбільший щоденний запит на сервіси – це онлайн-курси та психологічна допомога. Майже 50% тих, хто звернувся за персональною допомогою, скаржаться на страх у зв’язку з пандемією та роздратованість потокам негативної інформації. 17% стривожені проблемами дистанційного навчання, а 15% потребують допомоги у зв’язку з насильством у сім’ї. Тому на сайті додали окрему послугу – індивідуальні консультації щодо випадків домашнього насильства. Їх надають фахівці", - додав мер.

Нагадаємо, за словами Віталія Кличка, через пандемію коронавірусу Київ втратив понад 1 мільярд гривень, і втрати можуть бути більшими.