Instagram засікли на використанні додатків з оголеною натурою, згенерованих штучним інтелектом
Київ • УНН
В Instagram виявлено рекламні додатки, які генерують несанкціоновані зображення оголеної натури за допомогою штучного інтелекту. Meta швидко видалила їх після того, як розслідувачі попередили корпорацію соціальних мереж; але фейки, створені штучним інтелектом, можуть ще неодноразово з'явитися.
У Instagram з'явилася реклама додатків, які генерують несанкціоновану оголену натуру за допомогою штучного інтелекту. Після того, як дослідники з 404 Media виявили їх сукупність, материнська компанія Meta швидко видалила їх, але попри заяви компанії Цукерберга, створені штучним інтелектом глибокі фейки можуть продовжувати "перенасичувати інтернет", пише Business Insider, передає УНН.
Деталі
У Instagram, який наразі є власною платформою компанії Meta, з’явилася реклама додатків для генерації оголених без згоди за допомогою ШІ, - спеціалізоване видання 404 Media повідомило про щонайменше два відповідні додатки, які рекламуються в соцмережі.
Як опублікували ЗМІ, Instagram може отримувати вигоду від реклами, пов'язаної з різноманітними ініціативами, які запрошують створювати оголених людей без згоди, за допомогою додатків штучного інтелекту.
Рекламна бібліотека Meta – є платформою, яка архівує свою рекламу. Таким чином можна виявити, що раніше компанія видалила кілька таких оголошень, зазначає 404 Media.
Одна з найскандальніших реклам містила фотографію Кім Кардашьян і текст: "Роздягни будь-яку дівчину безкоштовно. Спробуй". Люди, які натискали цю рекламу, потрапляли на один із найбільших веб-сайтів для роздягання, де вони могли завантажити фотографію та заплатити за програму для створення зображення.
Під час свого розслідування 404 виявив, що багато рекламних оголошень, на які натрапили його репортери, були вилучені з бібліотеки метареклами до того моменту, як вони її перевірили. Водночас, інші були видалені лише після того, як вони попередили представника компанії про їх існування.
Meta не дозволяє рекламу, яка містить вміст для дорослих, і коли ми виявляємо правопорушну рекламу, ми швидко працюємо над її усуненням, як ми робимо в цьому випадку
Компанія на чолі з Марком Цукербергом нещодавно оголосила, що збирається вжити низку заходів, щоб зробити свої соціальні мережі безпечнішими від сексуальних домагань і знущань. Наприклад, сам Instagram має намір почати розмивати зображення ого леної натури в приватних повідомленнях, щоб захистити підлітків.
Однак для таких платформ все ще можуть бути проблемою глибокі фейки, створені штучним інтелектом, оскільки це питання навіть загрожує "перенасиченням інтернету", зазначає Business Insider.
Spotify запустив персоналізовані плейлисти зі штучним інтелектом8 квіт. 2024, 15:37 • 22141 перегляд