ГУР: москва проводить у соцмережах чергову інформаційну операцію проти України під назвою "Ухилянт"
Київ • УНН
москва проводить проти України чергову інформаційну операцію під назвою "Ухильник", поширюючи відео з нібито українськими чоловіками, які відпочивають за кордоном, щоб зірвати мобілізацію і посилити напругу в суспільстві.
Кремль проводить у соцмережах цілеспрямовану пропагандистську кампанію, поширюючі ролики на яких нібито українські чоловіки відпочивають за кордоном. Мета цієї ІПСО - зірвати мобілізацію та збільшити напругу в суспільстві. Про це йдеться у заяві Головного управління розвідки МО України, передає УНН.
Деталі
Як повідомили в ГУР, останнім часом у ТікТок та інших соцмережах один за одним з’являються ролики, на яких нібито українські чоловіки знімають себе на відео за кордоном на відпочинку та називають себе "ухилянтами".
Відео швидко набирають перегляди та схвальні або критичні коментарі, втім це тільки просуває їх у тренди.
Як повідомляється, для подібного контенту одночасно були створені "народні" пісні, у текстах яких завжди простежується основний меседж ― вихваляння "ухилянтів".
Синхронність появи численних пісень та відео, що "героїзують" чоловіків, які відмовляються стати на захист власної країни, анонімність їхніх авторів та просування цього контенту організованими групами ботів свідчить про цілеспрямовану ворожу пропагандистську кампанію
В українській розвідці зазначають, що така ІПСО ― класична технологія розколу суспільства, коли з одного боку є "оборонці", а є "ухилянти". Мета таких дій ворога - зірвати мобілізацію, збільшити напругу в суспільстві через внутрішнє протистояння.
"Пропаганда кремля не припиняє спроб підірвати українське суспільство зсередини, дискредитувати образ Захисників і Захисниць України, застосовуючи для цього будь-які методи. Закликаємо усіх критично ставитися до інформації, яка надходить з анонімних джерел і завжди памʼятати, що можливістю жити і зокрема споживати різноманітний контент у соцмережах ми завдячуємо лише Оборонцям України", - наголосили в ГУР.