Алкогольні тренди 2020: бармен розповів, у чому секрет популярності Fragolino і як правильно його вибрати
Київ • УНН
КИЇВ. 1 червня. УНН. На українському ринку алкоголю, як і в світі, зростає популярність "легкого" і смачного алкоголю. Такі напої, як Fragolino, Sangria, Spritz або Mohito, виробляють абсолютні різні компанії. Про прогнози подальшого зростання попиту, а також про особливості приготування і продажів такої алкогольної продукції УНН розпитав у представників індустрії та досвідчених барменів.
Так, кілька років тому у різних країнах світу алкогольний напій зі смаком полуниці - Fragolino - твердо зайняв своє місце в алкогольних меню барів і ресторанів, поряд з такими відомими коктейлями, як, наприклад, Spritz, Mohito або "Ром-кола".
Сьогодні Fragolino є на полицях майже кожного магазину. При цьому, виробники, у тому числі й українські, шукають свої рецептури приготування популярного напою, оскільки єдиного правила або уніфікованої його формули не існує.
Виявляється, Fragolino не неможливо скопіювати, підробити, також неможливо і запатентувати. Можливо, саме тому на високо конкурентному алкогольному ринку формул його приготування неймовірна кількість. І тільки споживач уже обирає, який саме Fragolino максимально відповідає його індивідуальним смаковим уподобанням.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Koktebel здивував полуничною винною новинкою
Разом з тим, як пояснив УНН бармен з 10-річним досвідом Костянтин Бойко, українські алкогольні компанії не можуть дозволити собі виробляти і продавати такий широкий спектр алкогольних газованих напоїв, як, наприклад, їх іноземні колеги. Усе впирається в наше законодавство, яке зобов'язує на напої міцніше 8,5% вже клеїти акцизну марку.
"У нас трохи руки зв'язані. У Європі і світі, я знаю, що ситуація інша, тому асортимент продукту там ширше. У нашого виробника так звана "слабоалкоголка" - вона не може переступити 8,5% за міцністю, за кількістю спирту в продукції. Отже, спектр таких продуктів менше, але вони є, і досить популярні", - говорить експерт.
Незважаючи на це, вітчизняні виробники активно намагаються "намацати нитку" інтересу у покупців. Набирають популярності готові коктейлі в пляшці за типом Sangria або Spritz. І вітчизняні заводи абсолютно вільні у їх виробництві, і кожен може приготувати такий напій на свій розсуд, пояснює Бойко.
"Можна навести приклад минулого-позаминулого років, коли стався так званий "сидровий бум". Раніше сидри не були такі популярні в Україні, а сьогодні наш ринок дійсно наповнюється продукцією як українського, так і зарубіжного виробництва. Чим більш популярним серед споживачів стає напій, тим більше варіацій його з'являється під різними торговими марками", - зазначив бармен.
Він підкреслив, що на Fragolino, або Spritz, або Mohito не потрібно купувати ніякий патент.
"Їх рецепти є у відкритому доступі. Справа знову ж за смаками покупців. Ще важливо, щоб виробник точно вказував % оборотів на пляшці і перераховував ретельно всі інгредієнти, які входять в такий напій", - уточнив Бойко.
Відзначимо, що на українському алкогольному ринку можна зустріти продукцію, яку позиціонують як "італійське Fragolino". Однак, хоч сам полуничний напій і родом з Італії, територія і географія його виробництва нічим не обмежена, а якість виробленого в Україні "полуничного вина" нічим не поступається європейським колегам.
Нагадаємо, що при виборі будь-якої алкогольної продукції експерти радять купувати її тільки в сертифікованих точках продажів і від перевіреного виробника.
Як писав УНН, в Україні презентували блакитний винний напій на основі соку чорниці.