$45.50↑0.09€51.08↑0.26
23:15 • 5082 перегляди
Світоліна здобула першу перемогу на WTA Finals 2026 і зберегла шанси на півфінал
21:12 • 11098 перегляди
США просять росію запропонувати нову угоду про безпеку з Європою - ЗМІ розкрили деталі
19:40 • 14177 перегляди
Представники США передадуть путіну пропозицію про припинення вогню - Зеленський очікує на відповідь у Дубліні
11 листопада, 18:51 • 15055 перегляди
Куди дзвонити, коли зникло світло - енергетики дали покрокову інструкціюVideo
11 листопада, 18:07 • 14962 перегляди
Дівоча збірна України з футболу здобула “золото” Юнацької ОлімпіадиPhotoVideo
11 листопада, 17:19 • 16066 перегляди
12 листопада в Україні цілодобово будуть діяти графіки - скільки доведеться сидіти без світла
11 листопада, 16:47 • 22163 перегляди
Як бути видимим на темних вулицях - у поліції дали поради пішоходам та водіям
11 листопада, 16:05 • 25286 перегляди
Рада підтримала масштабні зміни в прокуратурі: кого перевірятимуть, як призначатимуть керівників і за що каратимуть
11 листопада, 14:43 • 27987 перегляди
Від тріумфу до життя під вогнем: що пережив Херсон за чотири роки після звільненняPhoto
Ексклюзив
11 листопада, 14:30 • 16494 перегляди
Справа про медичну недбалість лікарів Odrex: суддя Чаплицький повторно звернеться до КДКА через поведінку адвокатів

Інформаційне агентство «Українські Національні Новини».

Cуб'єкт у сфері онлайн-медіа; ідентифікатор медіа - R40-05926

Ресурс призначений для осіб, які досягли 21-річного віку

Всі права захищені. © 2007 — 2026

Реклама

Мінімальна зарплата з сьогоднішнього дня становитиме 3,2 тис. грн

Київ • УНН

 • 14118 перегляди

КИЇВ. 1 січня. УНН. Сьогодні, 1 січня, вступив у силу закон, який передбачає зростання мінімальної заробітної плати до 3,2 тис. грн., передає УНН.

Мінімальна зарплата з сьогоднішнього дня становитиме 3,2 тис. грн

Верховна Рада України проголосувала за пропозицію уряду стосовно підняття мінімальної заробітної плати з 1 січня 2017 року до 3,2 тис. грн. Згодом цей документ підписав Президент України Петро Порошенко.

Міністр соціальної політики Андрій Рева запевняв, що закон передбачає впровадження європейського підходу до визначення мінімальної зарплати, відв'язування посадових окладів чиновників вищого рангу від показника мінімальної зарплати і скасування використання показника мінімальної зарплати для розрахунку штрафів, вартості адміністративних послуг, податків і зборів.

"Підвищення мінімальної зарплати стосуватиметься всіх. Зросте також перший тарифний розряд і він буде підвищений практично на 300 грн, тобто з 1 січня тарифний розряд буде становити 1600 грн, жоден працівник не буде отримувати менше ніж 3200. Але і тарифні розряди, які вище, буде також проіндексовано відповідно до підвищення першого тарифного розряду. Тобто підвищення зарплат відбудеться по всій мережі єдиної тарифної сітки в усіх розрядах тарифної сітки", - повідомляв віце-прем’єр Павло Розенко .

За його словами, збільшена мінімальна зарплата не вплине на розмір субсидії, призначеної в опалювальному сезоні 2016-2017 років, а також на зростання цін.

Віце-прем’єр-міністр України Павло Розенко звернувся до очільників обласних, районних адміністрацій, а також профільних управлінь, тримати на контролі підвищення зарплат в січні.

Підвищення зарплат стосуватиметься понад 4 мільйонів громадян.

Варто зазначити, що у Державному бюджеті України на 2017 рік на підвищення заробітних плат вчителям, лікарям, працівникам соціальної сфери, культури, спорту тощо додатково виділено 28 мільярдів гривень.