Соціальні медіа-компанії мають надто великий вплив на політику, - так вважають 78% дорослих американців, ідеться в опитуванні Pew Research Center; якщо поділити на партії, то це 84% опитаних республіканців і 74% демократів. Про це пише Tech Crunch, передає УНН.
Деталі
Згідно з опитуванням Pew Research Center, 78% дорослих американців вважають, що компанії соціальних медіа мають занадто великий вплив на політику.
У розбивці за партіями це дорівнює 84% опитаних республіканців і 74% демократів, - тобто в цьому питанні обидві сторони можуть майже взаємно погодитися. Також зазначається, що загалом відповідна думка стала на 6% більш популярною з року минулих президентських виборів.
Американці вважають, що технологічні компанії мають занадто багато політичної влади – пише видання.
Втім погляди консервативних і ліберальних американців на тему упередженості технологічних компаній розходяться. У той час як 71% опитаних республіканців заявили, що великі технології надають перевагу ліберальним поглядам над консервативними, 50% демократів сказали, що технологічні компанії однаково підтримують обидва набори поглядів. Лише 15% дорослого населення загалом заявили, що технологічні компанії підтримують консерваторів більше, ніж лібералів.
Нагадаємо
TikTok став найважливішим інструментом для багатьох малих підприємств у США, забезпечуючи зростання понад 7 мільйонів підприємств, приносячи мільярдні доходи і підтримуючи понад 224 000 робочих місць. Потенційна заборона в США стане серйозним економічним ударом.
Президентка Єврокомісії Урсула фон дер Ляєн натякнула, що заборона TikTok у Європейському Союзі є варіантом, під час дебатів 29 квітня в Маастріхті, у яких беруть участь провідні кандидати від партій на виборах блоку у 2024 році.