"Сьогодні у нас немає законопроекту. Близько півтори десятки країн містять таку ж саму норму як і в Україні. Це країни Середньої, Центральної та Західної Європи - там покладаються на розсуд водія в залежності від погодних умов. І так само є півтори десятки країн, які зобов'язують перехід на сезонні шини. Ми розглядаємо варіант чи потрібно, чи не потрібно посилювати відповідальність", - сказав Варченко.
Він пояснив, що в Європі покладаються на відповідальність водія з посиланням на загальне формулювання, що параметри шин мають відповідати дорожній обстановці та дорожнім умовам, а водій несе посилену відповідальність у разі потрапляння в ДТП, яка була пов'язана з якістю шин.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Омелян: 30% водіїв не змінили літню гуму на зимову
"Ми розуміємо, що враховуючи всю цю світову практику, ми можемо запропонувати і запровадити відповідальність за не перехід водіїв на зимові шини. Але разом з тим, ми розуміємо, що потрібне зважене рішення. Тому сьогодні: так розглядаємо варіанти, вивчаємо світову практику і дивимось", - повідомив Варченко.
Окрім цього Варченко розповів, що, у разі ухвалення змін, посилюватиметься, як адміністративна так і кримінальна відповідальність, якщо відсутність гуми призвела до людських поранень чи жертв.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: З початку снігопаду під Києвом та в області сталося 24 ДТП, є загиблий
"Це може бути посилення або не посилення відповідальності в залежності від того, які будуть наслідки від ДТП. Тут треба розуміти: саме ДТП і наслідки цього ДТП. Чи є загиблі люди, поранені і таке інше. Сьогодні опосередковано наше законодавство накладає обов'язок на водія утримувати автомобіль в належному технічному стані. І, зокрема, акцентує, що належний технічний стан стосується гальмівної системи і всіх складових гальмівної системи. Зрозуміло, що важливою складовою гальмівної системи є шини і їх якість. Там навіть параметри є для кожного виду автомобіля, починаючи від мотоциклів і закінчуючи великим вантажними автомобілями з причепами, скільки має бути гальмівний шлях. Коли один з елементів гальмівної системи водія в неналежному стані, можна притягати до відповідальності за цим параметром. Але загальне притягнення до відповідальності залежить від того, які були наслідки від ДТП. Чи то подряпались машини, чи то маємо загиблих, поранених. І відповідно можуть обтяжувати покарання. Наприклад, неналежний стан по терміну ув'язнення чи по штрафним санкціям може наближатись до вищої межі", - сказав Варченко.
Він також зазначив, що зараз в Україні практики притягнення водія до відповідальності за несвоєчасну зміну гуми немає. Саме тому розглядається можливість внесення до законодавства норми прямої дії.
Як повідомляв УНН, в Україні хочуть ввести відповідальність за несвоєчасну заміну літньої гуми на авто.
Покарання за несвоєчасну заміну гуми на авто: МВС вивчає світовий досвід
• 15310 переглядiв
Популярні
Зеленський отримав Вифлеємський вогонь від українських пластунів
• 40934 переглядiв
Палаюча нафтобаза в орловській області підтримувала війська рф на Харківщині
• 43694 переглядiв
На Київщині сили ППО працюють по ворожих дронах
• 22054 переглядiв
ЄС готує 16-й пакет санкцій проти рф до річниці вторгнення
• 42635 переглядiв
Новини по темі
Покарання за несвоєчасну заміну гуми на авто: МВС вивчає світовий досвід
• 15310 переглядiв
ДБР провело перше затримання
• 23923 переглядiв
Дрон ОБСЄ побачив десятки зруйнованих будинків на Донбасі
• 9632 переглядiв
В "Борисполі" спостерігаються затримки рейсів через негоду
• 13533 переглядiв
У Британії вирішується доля прем’єра Мей
• 11239 переглядiв
Низка депутатів просить КСУ визнати неконституційним рішення ВР про Томос
• 13886 переглядiв
У Києві розлючений двірник стріляв по безпритульних
• 35065 переглядiв
На Запоріжжі правоохоронці виявили схрон боєприпасів
• 11012 переглядiв
Верховний Суд відмовив в оскарженні законів про розмитнення "євроблях"
• 19642 переглядiв