Так, перше місце у списку належить ТМ "Shake" (73,9%). На другому місці – ТМ "Beer Mix" (68,9%), на третьому – коктейлі заводу "Оболонь" (64,4%).
Четверте та п'яте місце у списку належить ТМ "Longmixer/Longer" (53,8%) та "Ice Mix"(52,3%) відповідно.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Соціологи назвали найбільш уживані ТМ українського вина
Менш вживаними брендами українських слабоалкогольних напоїв є "Revo Alco Energy" (49,6%), коктейлі заводу "Росинка" (47,5%) та "Kings Bridge" (47,2%).
Нагадаємо, в Україні зросли показники виробництва вин та слабоалкогольних напоїв.
При цьому, статистика продажу слабоалкогольних напоїв засвідчує, що українці віддають перевагу саме українським їхнім виробникам.