konkurenti-na-derzhzakupivlyakh-chasto-diskredituyut-odin-odnogo-v-zmi-o-tsilvik

Конкуренти на держзакупівлях часто дискредитують один одного в ЗМІ - О.Цильвік

 • 12660 переглядiв

“На жаль, ЗМІ часто виступають засобом для того, щоб ефективно дискредитувати когось, поширити інфомацію ту, яка не відповідає дійсності. Звісно, що якщо брати таку ідеальну модель, коли ви отримуєте інформацію з будь-яких джерел ЗМІ про неправомірні дії чи негативну репутацію певної компанії, то звісно, що ви будете більш обережно ставитися до роботи з нею.

Сьогодні говорити про чесну конкуренцію в Україні досить складно. Все ще дуже залежить від ринку. В окремих випадках є просто монополія і про конкуренцію мова навіть не йде”, — сказав О.Цільвік.

За словами експерта, на спроби недобросовісних гравців ринків дискредитувати конкурентів на рівні ЗМІ має реагувати Антимонопольний комітет.

“Це антиконкурентні дії. І за цим мав би дивитися і Антимонопольний комітет. Це прояви недобросовісної конкуренції, коли певна інформація впливає на репутацію”, — зауважив О.Цільвік.

Нагадаємо, про спроби дискредитації у ЗМІ нещодавно завила група компаній “Трейд Коммодіті”.

За словами комерційного директора підприємства Володимира Гарькавого, намагання нав’язати “Трейд Коммодіті” якісь політичні ярлики — безглузді, і система “Прозорро” не має жодних претензій до тендерних перемог компанії.

Українські Національні Новини

Економіка

    Популярні

    Новини по темі

    У складі Міноборони 25% військових - заступник міністра

     • 9105 переглядiв

    О.Навальний закликав до нових акцій протесту в Росії

     • 11056 переглядiв

    З початку "безвізу" трьох громадян Грузії не пустили до ЄС

     • 13066 переглядiв