“На жаль, ЗМІ часто виступають засобом для того, щоб ефективно дискредитувати когось, поширити інфомацію ту, яка не відповідає дійсності. Звісно, що якщо брати таку ідеальну модель, коли ви отримуєте інформацію з будь-яких джерел ЗМІ про неправомірні дії чи негативну репутацію певної компанії, то звісно, що ви будете більш обережно ставитися до роботи з нею.
Сьогодні говорити про чесну конкуренцію в Україні досить складно. Все ще дуже залежить від ринку. В окремих випадках є просто монополія і про конкуренцію мова навіть не йде”, — сказав О.Цільвік.
За словами експерта, на спроби недобросовісних гравців ринків дискредитувати конкурентів на рівні ЗМІ має реагувати Антимонопольний комітет.
“Це антиконкурентні дії. І за цим мав би дивитися і Антимонопольний комітет. Це прояви недобросовісної конкуренції, коли певна інформація впливає на репутацію”, — зауважив О.Цільвік.
Нагадаємо, про спроби дискредитації у ЗМІ нещодавно завила група компаній “Трейд Коммодіті”.
За словами комерційного директора підприємства Володимира Гарькавого, намагання нав’язати “Трейд Коммодіті” якісь політичні ярлики — безглузді, і система “Прозорро” не має жодних претензій до тендерних перемог компанії.