“Проект будівництва четвертої гілки метро досить складний, оскільки вона має проходити наземно та підземно і включати в себе три пересадочних вузли. Цей проект потребує великих капіталовкладень, але збільшення пасажиропотоку з лівого берега на правий і навпаки актуалізує питання будівництва додаткової гілки з року в рік. Тому для нас важливо, що така відома й потужна компанія зацікавилася цим проектом і виявила бажання та можливість його співфінансування. За їхньою пропозицією місто має профінансувати 15% від загальної вартості проекту, а Китайський Консорціум — 85%”, — розповів М.Поворозник.
Він зауважив, що для можливості впровадження цього проекту Київ має, насамперед, заручитися підтримкою уряду та надати державні гарантії.
“За час перебування китайської делегації у столиці ми надамо максимум інформації про проект і організуємо зустрічі з усіма співвиконавцями для остаточного прийняття рішення”, — сказав заступник голови КМДА.
Як повідомляв УНН, метро на Троєщину можливе лише після добудови Подільсько-Воскресенського мосту.