Деталі
Зазначається, що розроблений план передбачає транспортування продукції залізницею через Румунію і Болгарію до грецьких портів Салоніки та Александропулу.
Ekathimerini пише, що проблемою у цьому плані є те, що пропускна здатність залізничної мережі на півночі Греції обмежена. Втім реалізація плану може послужити стимулом для прискорення необхідної модернізації залізниць, наприклад, лінії від Александропулу до Орменіо, що на кордоні з Болгарією.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Румунії заявили, що дозволять імпортувати українське зерно за урядовою ліцензією
Доповнення
Існують альтернативні грецькому плану маршрути через Балтійське та Адріатичне моря. Балтійський варіант просуває Польща у співпраці з Литвою, хоча польський порт, такий як Гданськ, є набагато більш вірогідним пунктом експорту, ніж литовський порт Клайпеда. Адріатичний варіант зосереджується на хорватському порту Рієка, а зерно перевозиться залізницею через Угорщину та Словаччину.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Литва відкрила коридор для транзиту зерна з України в порти Балтії - голова МЗС країни