ekspert-rozpoviv-yaki-zaliznichni-problemi-rozvyazhe-dopusk-privatnikh-lokomotiviv-na-uz

Експерт розповів, які залізничні проблеми розв’яже допуск приватних локомотивів на УЗ

 • 14119 переглядiв

"Це позитивний крок у напрямку вирішення проблеми залізничних перевезень. Ми принаймні втратили мінімум 20 років з того часу, коли така ідея обговорювалася, а рішення не приймалося. Ми створили великі проблеми у перевезеннях, з одного боку, тому що вартість їх стала надвисокою, і не вирішували низку пов’язаних із логістикою проблем і, з іншого боку, ми просто зупинили роботу великих промислових підприємств, які виробляли саме локомотиви. А зараз ми, втративши величезні можливості та кошти, намагаємось реанімувати цей напрямок і робимо те, що мали створити", - розповів експерт.

Козаченко підкреслив, що практика приватних товарних і пасажирських перевезень ефективно працює у розвинених країнах Європейського союзу, а також у США.

"Там і тяга, і вагони, і товарний, і пасажирські можуть бути та є приватною власністю, держава має у власності тільки магістральні колії, якими це все рухається. У більшості штатів США є приватні магістральні лінії навіть, тому я добре підтримую це і вважаю, що далі треба рухатись. І не одне тільки підприємство потрібно реанімувати, а й інші, щоб вони випускали локомотиви. І на електричній, і на дизельній тязі", - наголосив він.

Стосовно дев’яти напрямків, які в Мініфраструктури обрали на першому етапі експериментального проекту, Козаченко вважає, що для старту й врегулювання окремих безпекових питань перевезень і усунення всіх можливих проблем цього достатньо, але в перспективі потрібно відкривати всі можливі напрямки, щоб покрити максимум території України.

Нагадаємо, що міністр інфраструктури Владислав Криклій назвав першого учасника експериментального проекту допуску приватної тяги на колії Укрзалізниці.

Українські Національні Новини

Економіка

    Популярні

    Новини по темі

    Вчені встановили, яка кількість вина корисна для серця

     • 25987 переглядiв

    Шмигаль назвав п'ять євроінтеграційних кроків уряду

     • 13039 переглядiв