Деталі
Зокрема, користувач Twitter Аакаш Гупта з'ясував, що одним із чинників оцінки рейтингу контенту є достовірність інформації. Він зазначає, що пости на тему «української кризи» позначаються так званими «маркерами безпеки», як і дезінформація.
Цитата
«Дезінформація має дуже низький рейтинг. Усе, що класифікується як дезінформація, витягують з-під килима. Дивно, як і пости про Україну», - написав Гупта.
На цю тенденцію звернув увагу і Пол Массаро.
«Давно підозрювали, нарешті підтвердили», - написав він.
Окрім того, користувач Пекка Каліоніємі заявив, що до приходу Ілона Маска у Twitter алгоритми соціальної мережі були налаштовані на надання пріоритетності українському контенту, роблячи його більш помітним.
«Після приходу до влади Ілона моя залученість у контент, пов'язаний з Україною, впала на 40%», - написав Каліоніємі.
Зниження власного рейтингу в соцмережі Twitter помітила платформа UNITED24.media, яку створено для привернення уваги до України та залучення благодійної підтримки.
«Тепер, коли Twitter розкрив свій алгоритм, ми бачимо, що пости про Україну знижуються в рейтингу. Нічого страшного, просто пости про країну, яка зазнала вторгнення і де люди продовжують щодня боротися за своє життя… цікаво, кому це вигідно», - ідеться в повідомленні.
Доповнення
Радник керівника Офісу Президента України Михайло Подоляк звинуватив американського бізнесмена, власника соціальної мережі Twitter Ілона Маска в тому, що платформа зменшує охоплення українських офіційних акаунтів.