“Щоб тримати ціну, ми повинні ефективно працювати”: в МХП поділилися досвідом роботи в умовах війни

“Щоб тримати ціну, ми повинні ефективно працювати”: в МХП поділилися досвідом роботи в умовах війни

Київ  •  УНН

 • 233780 перегляди

КИЇВ. 6 травня. УНН. Важливість роботи агросектору, і зокрема компанії МХП, особливо стала відчутною у перші тижні війни, бо логістичні можливості компанії дозволяли їм добиратися у найгарячіші куточки України. Про це розповіла фінансовий директор МХП Вікторія Капелюшна в інтерв’ю агромедіахолдингу Latifundist, повідомляє УНН.

Цитата

“Перш за все, компанія дуже важлива і потрібна Україні. Ми в цьому впевнені на мільйон відсотків. Важливість роботи агросектору, і зокрема компанії МХП, особливо стала відчутною у перші дні, перші тижні війни, коли наша логістика творила чудеса, тому що наші водії їздили навіть в Охтирку, в Харків, де на той момент було неспокійно. У нас у пріоритеті — люди, які виконують цю всю роботу. Тому ми хочемо захищати людей і, обов’язково, забезпечити Україну продуктами. Перш за все — курятиною”, - наголосила Капелюшна.

Фінансова директорка МХП підкреслила - за час війни ціна на курятину МХП суттєво не зросла.

“Сьогодні, якщо ви підете в магазини і порівняєте ціну на курятину, яка була до війни і ціну в період війни, ви точно не побачите якогось суттєвого зростання. А особливо на фоні зростання цін на овочі та фрукти. Щоб тримати ціну, ми повинні ефективно працювати”, - повідомила вона.

Окрім внутрішнього ринку, компанія продовжує активно відправляти свою продукцію на експорт.

“Обсяг виробництва МХП значно перевищує внутрішній попит. Зменшувати обсяги виробництва для компанії теж не варіант, інакше зросте собівартість продукції, а також ми не хочемо скорочувати робочі місця. Це наше стратегічне завдання — забезпечувати людей роботою.

До війни ми тільки 30% експортували в Європу, а 70% — експортували в Африку, MENA, і все це відбувалося через морські порти. Зараз намагаємося це робити через європейські порти, але виходить довше по часу і набагато дорожче. Складно також знайти потрібну кількість вантажних машин, але кому зараз легко?”, - поділилася Вікторія Капелюшна.

Додамо

Компанія МХП опублікувала звіт за 2021. По всім показникам агрохолдинг демонструє зростання: у 2021 році отримав 393 млн дол. чистого прибутку.

Довідка

МХП - провідний виробник курячого м'яса в Україні з найбільшою часткою ринку і високою впізнаваністю бренду своїх продуктів ("Наша Ряба"). Засновник компанії - Юрій Косюк.