За 1,5 місяця нардеп Рибалка витратив майже 12 тис. дол. на рекламу у Facebook
Київ • УНН
КИЇВ. 17 липня. УНН. У червні-липні 2019 року чинний народний депутат та кандидат у народні депутати по 107-му виборчому округу Сергій Рибалка витратив 11 тис. 896 дол. на рекламу у соціальній мережі Facebook. Про це повідомляє Громадянська мережа ОПОРА, передає УНН.
"У зазначений період на його (Рибалки - ред.) користь поширювалися рекламні пости як з особистої сторінки "Сергій Рибалка", так і з позицій місцевого пабліку "Типичный Лисичанск". Якщо з особистої сторінки сума витрат на рекламу становила 343 долари США, то зі сторінки "Типичный Лисичанск" - 11 553 долари США", - розповідають спостерігачі.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: В ОПОРІ назвали Рибалку головним "концертником" парламентських виборів
При цьому, у першому випадку як задеклароване джерело фінансування зазначено "джерело не вказане", то у другому – новинна компанія "Polit.media", додали в ОПОРІ.
Нагадаємо, Центральна виборча комісія зареєструвала Рибалку кандидатом у народні депутати по 107-му виборчому округу із центром у місті Лисичанськ 21 червня.
Українці одразу ж розкритикували наміри політика балотуватися по 107-му округу, припустивши, що Рибалка зробив ставку на Луганщину, тому що в Дніпрі його ніхто не підтримає.
Шанси Рибалки на 107-му окрузі розцінюються як дуже низькі. Попри його активне "гречкосійство", люди голосувати за "парашутиста" не будуть, вважає голова Попаснянської районної державної адміністрації Сергій Шакун.
Також нагадаємо, у липні cуд дозволив ДБР витребувати у СБУ деталі кримінального провадження щодо нардепа Рибалки. ДБР ці документи знадобилися у межах іншої справи щодо можливого вчинення Рибалкою “державної зради”.