$42.180.02
49.230.00
Графіки відключень електроенергії

Укрзалізниця повідомила про відновлення онлайн-сервісів вантажних перевезень: що вже працює

Київ • УНН

 • 11079 перегляди

Відтепер доступний особистий кабінет клієнта на е.Портал УЗ-Карго з сервісом оформлення документів. Поступово збільшуватиметься кількість сервісів, а систему обіцяють запустити до 9 квітня.

Укрзалізниця повідомила про відновлення онлайн-сервісів вантажних перевезень: що вже працює

Укрзалізниця продовжує відновлювати роботу свої онлайн-сервісів після масштабної кібератаки - відсьогодні доступний особистий кабінет клієнта на е.Портал УЗ-Карго. Про це національний перевізник повідомив на своїй сторінці в Telegram, передає УНН.

Деталі

"Укрзалізниця разом з партнерами продовжують відновлювати вантажні онлайн-сервіси після кібератаки. Відсьогодні вже доступний особистий кабінет клієнта на е.Портал УЗ-Карго з сервісом оформлення перевізних документів. Втім, ще недоступна можливість здійснювати перевезення за електронною накладною. Тож перевезення тимчасово здійснюються за паперовими накладними", - ідеться у повідомленні.

"Відновлення роботи "Автоматизованої системи керування вантажними перевезеннями" вже на завершальному етапі", - додали у пресслужбі УЗ. Там додали, що планують її запустити до 9 квітня.

Після відновлення цієї системи, як вказано, стануть доступні наступні функції:

  • контроль за балансом коштів на особових рахунках (оперативне сальдо);
    • ⁠видача переліків списання коштів з особових рахунків відправників;
      • надання інформації з дислокації вантажних вагонів на мережі АТ «Укрзалізниця»;
        • планування перевезень.

          "Кількість сервісів на е.Портал УЗ-Карго поступово буде збільшуватися. Зокрема, сервіси з підписання договорів та ведення претензійно-позовної роботи очікуються в другій декаді квітня", - зазначається у повідомленні.

          Усі важливі новини та зміни щодо організації перевезень вантажів, як вказано, будуть оприлюднюватися на е.Портал УЗ-Карго.

          Нагадаємо

          В Укрзалізниці оголосили про початок повернення користувачам квитків, що були втрачені внаслідок масштабної кібератаки.