Українцям відшкодують понад 100 мільйонів гривень за неякісне обслуговування

Українцям відшкодують понад 100 мільйонів гривень за неякісне обслуговування

Київ  •  УНН

 • 13973 перегляди

КИЇВ. 25 липня. УНН. Держпродспоживслужба зобов'язала повернути споживачам понад 100 мільйонів гривень. Більшу частину коштів мають повернути споживачам Києва. Про це повідомляє УНН із посиланням на відділ взаємодії з громадськістю та ЗМІ Держпродспоживслужби.

Держпродспоживслужбою прийнято рішення про застосування адміністративно-господарських санкцій. Згідно з ним споживачам України мають повернути кошти на суму 105,5 млн гривень.

За результатами 8 планових перевірок комунальних підприємств, що обслуговують житловий фонд міста Києва, столичним споживачам мають повернути 90,5 млн гривень із цих коштів.

Крім цього, продовж першого півріччя 2019 року фахівці Держпродспоживслужби здійснили 227 планових та 107 позапланових перевірок суб'єктів господарювання з питань дотримання вимог щодо формування, встановлення та застосування державних регульованих цін.

Нагадуємо, що Держпродспоживслужба провадитиме санперевірки не частіше одного разу на два роки.