Україна запустила нову електронну чергу для консульських послуг за кордоном

Україна запустила нову електронну чергу для консульських послуг за кордоном

Київ  •  УНН

 • 63587 перегляди

Read in English

МЗС України та ЕРАМ Україна запровадили нову систему електронної черги на прийом до консульства, яка вимагає ідентифікації користувача через платформу ID.GOV.UA для запобігання шахрайству.

МЗС в партнерстві з ЕРАМ Україна, без видатків для державного бюджету, розробили нову систему електронної черги (Е-Черга), яка забезпечує онлайн-запис на прийом до українських консульств. Про це розповіли у Міністерстві закордонних справ України, передає УНН

Деталі 

Основна новація торкнулася механізму авторизації під час запису в Е-Чергу. Відтепер для цього необхідно пройти ідентифікацію користувача через платформу ID.GOV.UA за допомогою електронних підписів (на файловому, хмарному чи інших захищених носіях), Дія.Підпис чи BankID НБУ. 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Електронна черга для легкових авто та автобусів: Кабмін ухвалив рішення про розширення дії Е-Черги

У відомстві кажуть, що запроваджені зміни мають на меті унеможливити потенційні шахрайські дії при записі на отримання консульських послуг.

Сервіс "Е-Черга" є вхідною точкою доступу до консульських послуг. Питання доступності вільних слотів, безпеки роботи системи та випадки кібершахрайства - ключові і взаємопов’язані виклики роботи сервісу в останні роки. Віримо, що посилення заходів безпеки на етапі ідентифікації допоможуть розв’язати цю проблематику, а оптимізація інтерфейсу забезпечить більш комфортну реєстрацію для отримання державних послуг в консульських установах

- заявив керівник Управління цифрової трансформації МЗС Олексій Гладков.

ВАЖЛИВО

У Міністерві закордонних справ наголошують, що створені раніше записи в старій системі були перенесені в нову Е-Чергу.

Доповнення 

Окрім зміни в авторизації доступу до сервісу, користувачі отримали оновлений особистий кабінет та можливість записатись в онлайн-чергу очікування у випадку відсутності вільних слотів для запису на потрібний час чи дату. Інформування про появу вільного слоту наразі можливе через e-mail користувача.

Була також проведена повна перевірка системи безпеки та запроваджені відповідні оновлення зовнішнього порталу E-Черги, а також системи сервісів для консульств. Окрім цього, тепер портал адаптований для мобільних пристроїв та планшетів, має локалізацію англійською, а також редизайн системи з урахуванням затверджених UI/UX рекомендацій порталу ДІЯ.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖЕлектронна черга на ВЛК вже доступна для всіх військовослужбовців – Міноборони

Нагадаємо

Міністерство цифрової трансформації презентувало платформу "Дія.Engine". 70 розробників вже працюють над створенням 50 реєстрів. Це інструмент, який дасть змогу органам влади швидко створювати реєстри, автоматизувати послуги й бази даних.