Україна запустила нову електронну чергу для консульських послуг за кордоном
Київ • УНН
МЗС України та ЕРАМ Україна запровадили нову систему електронної черги на прийом до консульства, яка вимагає ідентифікації користувача через платформу ID.GOV.UA для запобігання шахрайству.
МЗС в партнерстві з ЕРАМ Україна, без видатків для державного бюджету, розробили нову систему електронної черги (Е-Черга), яка забезпечує онлайн-запис на прийом до українських консульств. Про це розповіли у Міністерстві закордонних справ України, передає УНН.
Деталі
Основна новація торкнулася механізму авторизації під час запису в Е-Чергу. Відтепер для цього необхідно пройти ідентифікацію користувача через платформу ID.GOV.UA за допомогою електронних підписів (на файловому, хмарному чи інших захищених носіях), Дія.Підпис чи BankID НБУ.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Електронна черга для легкових авто та автобусів: Кабмін ухвалив рішення про розширення дії Е-Черги
У відомстві кажуть, що запроваджені зміни мають на меті унеможливити потенційні шахрайські дії при записі на отримання консульських послуг.
Сервіс "Е-Черга" є вхідною точкою доступу до консульських послуг. Питання доступності вільних слотів, безпеки роботи системи та випадки кібершахрайства - ключові і взаємопов’язані виклики роботи сервісу в останні роки. Віримо, що посилення заходів безпеки на етапі ідентифікації допоможуть розв’язати цю проблематику, а оптимізація інтерфейсу забезпечить більш комфортну реєстрацію для отримання державних послуг в консульських установах
ВАЖЛИВО
У Міністерві закордонних справ наголошують, що створені раніше записи в старій системі були перенесені в нову Е-Чергу.
Доповнення
Окрім зміни в авторизації доступу до сервісу, користувачі отримали оновлений особистий кабінет та можливість записатись в онлайн-чергу очікування у випадку відсутності вільних слотів для запису на потрібний час чи дату. Інформування про появу вільного слоту наразі можливе через e-mail користувача.
Була також проведена повна перевірка системи безпеки та запроваджені відповідні оновлення зовнішнього порталу E-Черги, а також системи сервісів для консульств. Окрім цього, тепер портал адаптований для мобільних пристроїв та планшетів, має локалізацію англійською, а також редизайн системи з урахуванням затверджених UI/UX рекомендацій порталу ДІЯ.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Електронна черга на ВЛК вже доступна для всіх військовослужбовців – Міноборони
Нагадаємо
Міністерство цифрової трансформації презентувало платформу "Дія.Engine". 70 розробників вже працюють над створенням 50 реєстрів. Це інструмент, який дасть змогу органам влади швидко створювати реєстри, автоматизувати послуги й бази даних.