У світі зростає споживання алкоголю - аналітики

У світі зростає споживання алкоголю - аналітики

Київ  •  УНН

 • 12566 перегляди

КИЇВ. 31 травня. УНН. У 2017 році загальне споживання алкоголю в світі за рік зросло на 0,01%, в порівнянні з 2016 роком. Про це свідчать дані аналітиків компанії International Wine and Spirits Research (IWSR), передає УНН з посиланням на Eurasia Review.

"Основний внесок у зростання споживання внесли тихе вино і сидр. Споживання міцного алкоголю, пива та коктейлів скоротилося, але не суттєво", - йдеться в повідомленні.

Так, світове споживання сидру виросло на 2,5%, вина - на 0,5%.

"Драйверами зростання споживання вина стали ринки Італії, Росії та США, а основне зниження показали Британія і Франція", - підкреслюють аналітики.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Arctica названа українською горілкою року.

Також наголошується, що в 2017 році у всьому світі спостерігалося зростання споживання міцних алкогольних напоїв. Винятком стала Центральна Європа, де за підсумками 2017 року зниження споживання міцного алкоголю склало 7,5%.

"Скорочення споживання міцних алкогольних напоїв в Росії і Україні обумовлено тиском регуляторної політики", - йдеться в повідомленні.

Нагадаємо, як раніше писав УНН, жителі ЄС витрачають на алкоголь більше грошей, ніж на освіту.

Українці ж в середньому щорічно купують алкогольних напоїв на 600 грн.

Найчастіше українці віддають перевагу горілці (серед міцних напоїв) і вину. Рівень споживання останнього демонструє вікову динаміку протягом останніх півтора років.

Разом з тим, українська горілка вважається однією з кращих в світі.

"Віскі, ром, вермути і навіть вино іноземного виробництва, як правило, краще українських аналогів. Але якщо мова йде про горілку, то українська продукція займає високі місця в світовому рейтингу. Знову ж, наприклад, наш бренд горілки Medoff, за останній рік він отримав 10 нагород на світових дегустаційних конкурсах в США, Німеччині, Бельгії і т.д. в цілому, саме українська горілка вважається однією з кращих в світі, і тому тут точно не варто переплачувати за іноземну етикетку", - розповів УНН директор по маркетингу Beverage Trading Company Олексій Безуглий.