У МОН запропонували проект Положення про дуальну форму здобуття освіти для громадського обговорення
Київ • УНН
КИЇВ. 29 жовтня. УНН. Міністерство освіти і науки України запропонувало для громадського обговорення проект Положення про дуальну форму здобуття вищої та фахової передвищої освіти. Про це йдеться у повідомленні пресцентру Кабінету міністрів України, передає УНН.
“Метою розроблення Положення є створення правового підґрунтя підготовки фахівців вищої та фахової передвищої освіти за дуальною формою здобуття освіти та умов для повноцінного впровадження дуальної форми здобуття вищої та фахової передвищої освіти”, — йдеться у повідомленні.
Як пояснили у Міносвіти, запровадження дуальної форми здобуття освіти сприятиме вдосконаленню системи підготовки висококваліфікованих фахівців і забезпеченню успішної адаптації студентів-випускників до професійної діяльності.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У МОН заявили, що студентам мають повернути гроші за час, який вони не проживали в гуртожитках
Так, міністерство відзначає, що серед переваг для студента, який буде здобувати освіту за такою формою навчання, є:
- його професійна спрямованість;
- уміння працювати в команді;
- відповідальність;
- фінансова незалежність.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: МОН ставить за мету розвивати громадянську освіту — Шкарлет
Зазначення положення, за даними МОН, дає для закладу освіти нові можливості для:
- підвищення якості освіти за рахунок оперативної корекції освітніх програм;
- прикладних наукових досліджень;
- зміцнення конкурентоспроможності на ринку надання освітніх послуг тощо.
“Бізнес зі свого боку впливає на розвиток і становлення затребуваних професій, отримує професійно підготовленого фахівця. Також розширює довготривалі зв’язки з метою більш ефективного зростання спільних можливостей для організації освітнього, навчально-виробничого та виробничого процесів, педагогічного та науково-педагогічного потенціалу”, — пояснили у міністерстві.
У МОН нагадали, що наразі підписано меморандум щодо реалізації запровадження пілотного проекту в закладах фахової передвищої та вищої освіти з підготовки фахівців за дуальною формою здобуття освіти.
Раніше очільник міністерства Сергій Шкарлет назвав п’ять завдань команди МОН.