У Дніпрі буде довша злітно-посадкова смуга, ніж в Одесі
Київ • УНН
КИЇВ. 15 вересня. УНН. До кінця року обіцяють ввести в експлуатацію злітно-посадкову смугу в аеропорту "Одеса". А сьогодні вже стартувало будівництво аеропорту "Дніпропетровськ". У чому буде відмінність двох аеропортів та яка ціна будівництва кожного - з’ясовував УНН.
Сьогодні міністр інфраструктури Владислав Криклій заявив про підписання договору, за яким вже завтра стартують підготовчі роботи в аеропорту "Дніпропетровськ".
Переможцем тендеру з-поміж восьми учасників стала компанія "Автомагістраль-Південь", яка запропонувала найнижчу ціну серед тих, хто був допущений - 12 млн грн, що на 2,7 млн грн менше, ніж початкова.
Аеропорт "Дніпропетровськ" матиме довжину злітно-посадкової смуги 3,2 км, що на 400 м довше, ніж в Одесі. А відтак - потребуватиме більше витрат на її будівництво та оснащення. Також відрізнятиметься перон - він буде ширшим, ніж в Одесі.
Загальна площа покриттів, які планується побудувати в аеропорту "Дніпропетровськ" складає оріентовно 656 тис. кв.м, що загалом у півтора рази більше, ніж в Одесі. Відповідно, і бюджет аеропорту "Дніпропетровськ" більше за "Одесу" приблизно на ті ж півтори рази - 6 млрд грн проти 4 млрд грн. При цьому, за оцінкою спеціалістів, пляма забудови аеродрому "Дніпропетровськ" є значно складнішою, ніж в Одесі, зокрема через особливості рельєфу, який потребує додаткового вирівнювання.
Одночасно з аеродромами в Україні повним ходом йде "Велике будівництво", яке експерти називають дійсно безпрецендентним.
"Я думаю, що за два-три роки всі основні магістралі вже будуть приведені до європейського стану. Вже зараз близько 10 тис. кілометрів доріг, а це є саме основні дороги, на які припадає переважна кількість сполучень - вони вже або відремонтовані або побудовані", - зазначив Олександр Кава.
Нагадаємо, міністр інфраструктури Владислав Криклій повідомив, що програма Президента "Велике будівництво" на цей рік буде реалізована в обумовлені терміни. У той же час, за його словами, до кінця року планується запуск 50 комплексів автоматичного зважування фур у русі, а у ВР вирішується питання запуску річкового транспорту. Також Криклій має намір зобов'язати порти зважувати вантажі при прийомі.