Toyota планує збільшити продаж "зелених" авто у Європі до 2026 року

Toyota планує збільшити продаж "зелених" авто у Європі до 2026 року

Київ  •  УНН

4 грудня 2023, 13:28  •  27642 перегляди

Read in English

Toyota прагне збільшити продажі автомобілів з нульовим рівнем викидів в Європі на 20% до 2026 року. Для досягнення цієї мети компанія планує представити шість нових моделей електромобілів.

Японський автовиробник Toyota Motor Corp. хоче збільшити відсоток автомобілів з нульовим рівнем викидів у своїх європейських продажах до понад 20% до 2026 року. Про це в інтерв'ю Nikkei заявив директор відділу Toyota Motor Europe Йошіхіро Наката, передає УНН.

Деталі

Зазначається, що останнім часом Toyota нарощує свої зусилля з розширення лінійки автомобілів з акумуляторними двигунами в рамках стратегії "пропонувати широкий асортимент екологічно чистих автомобілів і обслуговувати різні енергетичні ситуації в усьому світі".

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: До 2025 року електромобілі будуть коштувати дешевше бензинових моделей - Bloomberg

Зокрема, для цього Toyota планує представити шість нових моделей електромобілів. Японський автовиробник також заявив, що планує досягти повної вуглецевої нейтральності у виробництві та логістиці в Європі до 2040 року, що на 10 років раніше, ніж компанія планує зробити це в усьому світі до 2050 року.

У порівнянні з іншими регіонами, обізнаність про вуглецеву нейтральність [в Європі] висока. Також високий фактичний попит на автомобілі з нульовим рівнем викидів (ZEV) 

- заявив Йошіхіро Наката

Доповнення

У 2022 році Toyota продала в Європі близько 1,08 млн автомобілів, що становить близько 10% від загального обсягу продажів компанії. Очікується, що у 2023 році ця цифра зросте до 1,17 мільйона одиниць.

Зокрема, Великобританія, Франція та Чехія, де компанія має власні заводи, ймовірно, стануть кандидатами на місцеві бази для виробництва електромобілів.

Нагадаємо

Автовиробники Toyota і Tesla обирають нові шляхи вдосконалення у виробничому процесі електромобілів. Нещодавно засновник Tesla Ілон Маск представив новий метод виробництва під назвою gigacasting.

Водночас в Toyota заявили про свій технологічний прорив і наміри закріпитися на електромобільному ринку США.