Тарифи на послуги "Украероруху" повністю відповідають європейським - керівник держкомпанії

Тарифи на послуги "Украероруху" повністю відповідають європейським - керівник держкомпанії

Київ  •  УНН

 • 16310 перегляди

КИЇВ. 16 вересня. УНН. Тарифна політика "Украероруху" регулюється нормативними документами Європейської організації з безпеки аеронавігації (Євроконтролем), членом якої є Україна. Про це УНН розповів у своєму інтерв’ю керівник державної компанії "Украерорух" Андрій Ярмак.

"База витрат Украероруху є основною складовою національної бази витрат України, на основі якої Мінінфраструктури розраховує ставки плати за аеронавігаційне обслуговування в повітряному просторі України. Основним принципом є необхідність повної компенсації витрат провайдера аеронавігаційного обслуговування на надання всього комплексу послуг та можливість передбачення коштів на інвестиції у розвиток аеронавігаційної системи країни", - розповів він.

Ярмак також повідомив, що за результатами ґрунтовного аналізу, проведеного Євроконтролем у 2019 році, база витрат Украероруху та відповідні тарифи на послуги з аеронавігації, розраховані Міністерством інфраструктури України, повністю відповідали принципам цієї організації.

"У цьому році Украерорух ініціює перед Мінінфраструктури питання щодо можливості встановлення окремої ставки плати за послуги з аеронавігації в повітряному просторі над нейтральними водами Чорного моря, де право обслуговування делеговано Україні Міжнародною організацією цивільної авіації. Мета — збільшити транзитні потоки у цій зоні з урахуванням останніх рекомендацій EASA", - додав очільник "Украероруху".

Раніше EASA підтвердило високий рівень безпеки, яку гарантує Україна у повітряному просторі над Чорним морем.

"У сучасній ситуації кризи світової авіаційної галузі, спричиненої COVID-19, коли учасники ринку зазнають величезних втрат, важливо використовувати нові можливості для пошуку рішень, здатних оптимізувати витрати авіакомпаній – зменшити тривалість польоту, використання пального. Важливим рішенням у нинішній ситуації є оптимізація поточної загальноєвропейської маршрутної мережі та розширення транзитних можливостей нашої країни", - зазначив міністр інфраструктури Владислав Криклій.