Spotify підвищує вартість преміальної підписки для мільйонів

Spotify підвищує вартість преміальної підписки для мільйонів

Київ  •  УНН

 • 585690 перегляди

КИЇВ. 25 липня. УНН. Spotify піднімає ціну на свій преміум-план для одного облікового запису та збільшує вартість інших послуг, пише УНН з посиланyям на блог компанії.

Як зазначає ВВС, це відбудеться вперше з 2011 року.

Деталі

Підвищення цін поширюється на США, Канаду та ще близько пів сотні інших.

Як повідомляється, під зміни потрапили Андорра, Албанія, Аргентина, Австрія, Австралія, Боснія і Герцеговина, Бельгія, Болгарія, Бразилія, Канада, Чилі, Колумбія, Коста-Ріка, Кіпр, Данія, Еквадор, Естонія, Іспанія, Фінляндія, Франція, Велика Британія, Греція, Гватемала, Гонконг, Хорватія, Індонезія, Ірландія, Ізраїль, Ісландія, Італія, Литва, Люксембург, Латвія, Монако, Чорногорія, Мексика, Північна Македонія, Мальта, Мексика, Нідерланди, Норвегія, Нова Зеландія, Перу, Португалія, Сербія, Швеція, Сінгапур, Словенія, Словаччина, Сан-Марино, Таїланд, Туреччина, США, Косово.

України у списку немає.

У США вартість зросте з 9,99 до 10,99 доларів для тих, хто має індивідуальний план.

За даними BBC, у Великій Британії передплата зросте на 1 фунт стерлінгів (1,28 долара США) на місяць до 10,99 фунтів стерлінгів (14,10 дол.) для індивідуального плану. Ціна студентського плану залишається незмінною.

У понеділок Spotify заявив, що піднімає ціни, "щоб допомогти нам продовжувати приносити користь фанатам та артистам на нашій платформі".

Spotify заявив, що користувачам "буде надано пільговий період в один місяць, перш ніж нова ціна набуде чинності, якщо вони не скасують підписку до закінчення пільгового періоду".

Доповнення

Такий крок, як вказує BBC, слідує за аналогічними діями інших потокових сервісів, які також збільшили вартість передплати.

У своїх останніх фінансових результатах Spotify заявила, що перевершила прогнози, додавши 36 мільйонів активних користувачів на місяць у період із квітня по червень, у результаті чого загальна кількість користувачів досягла 551 мільйона.

Однак збитки Spotify до сплати податків зросли до 241 млн євро за три місяці в порівнянні зі збитками в розмірі 90 млн євро за той же період минулого року. Продажі зросли до 3,1 млрд євро, але не виправдали очікувань аналітиків у 3,2 млрд євро.

У січні музичний гігант скоротив штат на 6%, зіславшись на необхідність підвищення ефективності.