Соціологи розповіли, який саме коньяк найбільше п'ють українці
Київ • УНН
КИЇВ. 12 червня. УНН. Соціологи назвали ТОП-5 найбільш вживаних брендів коньяку, передає УНН із посиланням на дані соціологічного дослідження "ММІ Україна".
Так, перше місце у списку належить коньяку ТМ "Шустов" (51,5%).
На другому місці – ТМ "Ужгородський" (49,9%), на третьому – "Коктебель" (46,1%).
Четверте та п'яте місце у списку належить коньяку ТМ "Таврія" (44,1%) та "Шабо"(38,7%).
Менш вживаними брендами коньяку є "Грінвіч" (34,8%), "Старий Кахеті" (33,2%), "Жан-Жак" (31%), "Коблево" (24%).
Нагадаємо, що за найвищими показниками “упізнаваності” ТМ коньку розташувалися в наступному порядку: “Шустов” (79,5%), “Koktebel” (79,1%) і “Таврія” (72,8%).
Як повідомляв УНН, за рік українці випили близько 8 млн літрів коньяку: найбільше споживачів - серед киян.