$42.180.00
49.230.00
Графіки відключень електроенергії

Соціологи розповіли про впізнаваність горілчаних брендів на українському ринку

Київ • УНН

 • 10500 перегляди

КИЇВ. 16 березня. УНН. У четвертому кварталі 2019 року зменшилася впізнаваність ряду вітчизняних горілчаних брендів. Про це свідчать дані соціологічного дослідження "ММІ Україна", передає УНН.

Соціологи розповіли про впізнаваність горілчаних брендів на українському ринку

Йдеться про падіння впізнаваності ТОП-горілчаних брендів, таких як: "Хлібний дар" (-2,4%), "Nemiroff" (-1,2%), "Хортиця" (-1,9%), "Козацька Рада" (-1%), "Мороша" (-1,4%).

При цьому, зросла впізнаваність таких горілчаних ТМ: "Прайм" (+1,4%), "Арктика" (+1,2%), "Наша Марка" (+1,3%), "Ідея" (+1,2%).

Нагадаємо, як повідомлялося раніше в УНН, при виборі горілки лише 12% українців орієнтуються на ціну.