Ще більш сучасний та стильний: бренд "Бащинський" уперше змінив логотип і дизайн продуктів

Ще більш сучасний та стильний: бренд "Бащинський" уперше змінив логотип і дизайн продуктів

Київ  •  УНН

 • 20604 перегляди

Read in English

Бренд "Бащинський" уперше змінив логотип і дизайн продуктів.

Команда бренду м'ясоковбасних виробів "Бащинський" уперше за всю історію змінює логотип та дизайн паковання продуктів, передає УНН з посиланням на пресслужбу бренду.

Деталі

Уточнюється, що це буде оновлений "Бащинський", який "говорить зі своєю цільовою аудиторією однією мовою".

"Бренд "Бащинський" існує на ринку вже давно, його знають і люблять українці. Але час не стоїть на місці і, відповідно до стратегії розвитку, для бренду прийшла пора змін – він стає більш молодіжним як за своїм підходом, так і за зовнішніми проявами", - йдеться у повідомленні.

Принцип бренду "Бащинський" - бути ближчим і зрозумілішим для споживача, стирати бар'єри і випереджати час, вирізнятися на полиці.

"Наша глобальна задача – це осучаснення бренду та залучення більш молодої цільової аудиторії. У той самий час для нас було важливо не втратити ідентичність та споживачів, які знають та обирають "Бащинський" протягом багатьох років.

Також однією з цілей було створення єдиного брендблоку на полицях супермаркетів, що має покращити видимість бренду абсолютно у всіх категоріях. Створення eye- catching дизайну в дуже заклатереній категорії м'ясоковбасних виробів – це необхідна умова для того, щоб мати можливість бути поміченим споживачами.

Безумовно, це тільки перший крок для досягнення наших амбітних цілей протягом наступних років, з фокусом на сильну асортиментну стратегію, дотримання незмінних високих стандартів якості, які є візитівкою абсолютно всіх брендів компанії МХП та запуску потужних рекламних кампаній", - зазначає керівниця центру розвитку брендів категорії м'ясо МХП Ірина Донченко.

Завдяки тестуванню 5 різних концепцій дизайнів зі споживачами з різних регіонів України команді бренду вдалося досягти бажаного результату та визначити безумовного лідера. За думкою споживачів, обраний дизайн – яскравий, сприймається найбільш апетитно, та підкреслює сприйняття бренду, робить його більш сучасним.

Отже, у квітні на полицях супермаркетів вже з'явився оновлений "Бащинський" - з новим логотипом і дизайном паковань. "Логотип став лаконічнішим, більш сучасним, при цьому не змінився аж настільки, щоб постійні споживачі не могли впізнати улюблений бренд. Усі паковання та етикетки на продуктах виконані в єдиній стилістиці і мають основний фірмовий колір – насичений бургунді.

Сучасний, структурований підхід до редизайну надає багатьох можливостей – залучення нової аудиторії, яка стежить за трендами і чітко розуміє, де "свої"; створення стилістичних маркерів – ідентифікаторів для розмежування між категоріями, смаками продуктів.

А також крок до ще більшої впізнаваності і любові споживачів до бренду-експерта м'ясоковбасних виробів "Бащинський", - ідеться у повідомленні.

Новий дизайн для бренду створила литовська агенція DPJN, а загальну концепцію і брендплатформу розробляла внутрішня креативна команда "Бащинський".

"Дизайн стає ще крутішим; незмінними залишаються оригінальний смак, широка асортиментна лінійка продукції, а також високі стандарти якості виробництва продукції", - ідеться у повідомленні.