Обережно: вчені Кембриджу з'ясували, як розмір келиху впливає на кількість випитого алкоголю
Київ • УНН
КИЇВ. 13 січня. УНН. Дослідники Кембридзького університету виявили, що в ресторанах, які використовують склянки об’ємом 370 мл, а не 300 мл, продають на 7,3% більше вина. Про це повідомляє Cambridge Independent, передає УНН.
Дослідження також показали, що в ресторанах продавали на 9,6% менше вина, коли використовували келихи об’ємом 250 мл, а не 300 мл. Проте цього феномену не спостерігається в барах. Це вказує на те, що розмір склянки є фактором, який впливає на кількість випитого лише тоді, коли людина сама собі наливає алкоголь.
“Оскільки в ресторанах та барах зазвичай використовують скляний посуд розміром 300 мл та 370 мл, то ті, хто п’ють не помічають різниці та все ще вважають, що наливають собі стандартну порцію. Коли ж доступні менші келихи розміром 250 мл, вони також можуть виглядати схожими на склянки 300 мл, але в результаті виливається менша кількість вина", - розповів автор дослідження доктор Марк Пілінг.
Цікаво, що збільшення розміру склянки до 450 мл не змінювало результатів дослідження, на відміну від використання склянки об’ємом 300 мл.
Нагадаємо, що похмілля на ранок після свят залежить не лише від кількості випитого, але й від обраного виду алкоголю. Так, у похмільному рейтингу найкращу позицію займає горілка, яка містить мінімум добавок або фарбників, на відміну від інших видів алкоголю. Тож, на думку експертів, ранок після неї буде таким самим чистим і легким, як її склад.
Раніше УНН писав, що до ТОП-5 вітчизняних виробників якісної горілки належать такі компанії: "Баядера — Груп" (ТМ "Хлібний дар"), "Глобал Спірітс" (УДК) (ТМ "Хортиця"), "ЛВН Лімітед" (ТМ "Немірофф"), ЛГЗ "Прайм" (ТМ "Prime", "Др. Житник") і ТОВ "Атлантіс" (ТМ "Грін Дей").