Найбільший у світі виробник акумуляторів стверджує, що Ілон Маск зазнає невдачі з моделлю 4680
Київ • УНН
Засновник найбільшого виробника акумуляторів CATL заявив про неминучий провал технології Tesla 4680. За словами Робіна Зенга, Ілон Маск не розуміється на виробництві батарей.
Генеральний директор і засновник CATL Робін Зенг (Robin Zeng) не погоджується зі стилем роботи генерального директора Tesla Ілона Маска і прямо атакував його "рецепт" виробництва акумуляторів.
Пише УНН із посиланням на The Verge.
Робін Зенг, засновник найбільшої у світі компанії з виробництва акумуляторів для електромобілів, каже, що велика ставка генерального директора Tesla Ілона Маска на технологію 4680 циліндричних елементів "провалиться і ніколи не буде успішною".
Це зазнає невдачі і ніколи не досягне успіху. У нас була велика дискусія, і я показав йому це. Він мовчав. Він не знає, як зробити батарею. Це все електрохімія. Він хороший у чіпах, програмному забезпеченні, апаратному забезпеченні, механічних речах
Ілон Маск не відповів на коментарі Зенга.
Довідка
В електромобілях акумулятор життєво важливий для його правильної роботи.
У цій сфері частіше лідирують китайські бренди, хоча також є серйозні пропозиції Tesla .
Вважається, що Tesla, встановивши циліндричну батарею 4680 в новий Cybertruck (був представлений 4 роки тому), покращив поточну автономність за рахунок більшої енергоефективності.
У Tesla також є завод у Шанхаї (Китай), один із найважливіших у світі для компанії Маска, одним із найбільших постачальників якого є компанія CATL.
Слід також враховувати, що нині галузь стикається з численними проблемами, які пов'язані зі зносом елементів. Запобігання зносу важливе для відповідності терміну служби електромобілів близько 12 років - тобто часу, протягом якого споживач зазвичай змінює транспортний засіб.
Доповнення
Раніше Маск оголосив, що ці нові елементи будуть дешевшим і простішим способом виробництва та складання всіх його електромобілів, які мали агрегати типів 2170 і 1865.